Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » تصاویر تکان دهنده از فاجعه سقوط هواپیمای تهران - اورمیه Yazısını okuyorsunuz.

تصاویر تکان دهنده از فاجعه سقوط هواپیمای تهران - اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, بهمن ۰۴, ۱۳۸۹ - 0 comments
هر چند این بار نیز بعد از سقوط هواپیما در شهر اورمیه ، رسانه ها و مسوولان فقط چند روز به ماجرا پرداختند و مانند دفعات قبل آن را به فراموشی سپردند ، اما عصرایران با استعانت از خداوند و بر اساس وظیفه انسانی و وجدانی خود ، موضوع را تا مشخص شدن علت حادثه ، مجازات قاصران و مقصران و نیز تحرک دادن مسوولان به افزایش ایمنی پروازها ، پیگیری خواهد کرد ، هر چند که یکی از سازمان های مورد نقد عصرایران ، به جای پاسخگویی به انتقادات وارده ، سایت را تهدید به شکایت کرده است تا مشخص شود که برخی آقایان در در پر رویی و بی مسوولیتی ، نظیر ندارند!
به هر روی ، برای آن که عمق فاجعه ای که در پرواز بوئینگ هما رخ داد و 77 نفر از هموطنان مان را به کشتن داد و بیشتر مشخص شود ، عصرایران برای اولین بار تصاویر تکان دهنده ای از این این سانحه مرگبار را منتشر می کند تا شاید آقایان با دیدن تصاویر غم انگیز هموطنانشان ، تکانی بخورند و به جای شعار زدگی و وعده های توخالی ، کاری اساسی برای ایمنی بیشتر پروازها کنند.
 تصاویری که در اختیار عصرایران است ، بسیار بیشتر از این چند قطعه عکس است که آنقدر دردناک و تاثر انگیز هستند که منتشرشان نمی کنیم و به همین چند تصویر زیر اکتفا می نماییم.
البته عصرایران ، فایل کامل تصاویر را در قالب سی دی به دفتر وزیر راه و ترابری ، دفتر رئیس سازمان هواپیمایی کشور ، دفتر مدیرعامل هما و تعدادی از نمایندگان مجلس خواهد فرستاد تا بلکه در شرایطی که نه نقدهای رسانه ای کارساز است و نه آه و فغان بازماندگان سانحه ، این تصاویر وجدان آقایان را به درد آورد. باشد که از این پس شاهد چنین حوادث مرگباری نباشیم و آسوده تر سفر کنیم.
تصاویر زیر ، اولین عکس هایی هستند که در همان اوائل امداد رسانی گرفته شده اند و برای نخستین بار در عصرایران منتشر می شوند.
به علت وجود تصاویر با صحنه های دلخراش که دیدن این گونه تصاویر برای کودکان و اشخاص کم سن و سال توصیه نمی شود تصاویر در وبلاگ اخبار اورمیه منشتر نمی شود. اگر علاقه مند به دیدن تضاویر می باشید از لینک زیر می توانید تصاویر را مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/6cntxse 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya