Ana Sayfa » , , , , , , , , , » حمایت اسرائیل از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان Yazısını okuyorsunuz.

حمایت اسرائیل از سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, بهمن ۰۴, ۱۳۸۹ - 0 comments
در فیلم مستند تلویزیونی که در آژانس MOSSAD  منتشر شده است و طی مصاحبه ای که با موراد کارایلان که بعد از دستگیری عبدالله اوجالان رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان را بر عهده گرفته است موراد کاراایلان از همکاری با اسرائیل بر علیه ترکیه و اهداف مشترک این دو خبر داده و از حادثه کشتی ماوی مارمارا و عملیات تروریستی همزمان در اسکندریه بر علیه نیروهای دریایی ترکیه اطلاعات مهمی منتشر کرده است.  
این مستند تماماً دیروز منتشر شد
کانال 2 اسرائیل با همکاری آژانس MOSSAD مستندی درباره  چگونگی تعلیم میلیتانها حزب کارگران کردستان (پارتی کار که‌رانی کوردستان) منتشر کرد. در ماه سپتامبر گذشته که این مستند تهیه شده و طی مصاحبه ای طولانی با موراد کارایلان انجام گرفته است کارایلان از همکاری و دوستی نزدیک اسرائیل و حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک (Kurdistan Workers Party ) خبر داده است. مجله یئنی آکیت سخنان کاراایلان را منتشر کرد. مطالبی که در آن مصاحبه رد و بدل شده است.
تل آویو – اربیل دست در دست هم تا آخر زمان
تهیه کننده مستند ایتایی آنگئل: دوست و رفیق خوب کشور ترکیه بود. ترکیه ای که مدت زمانی مدیدی متفق اسرائیل و در کانر اسرائیل بود. کشور ترکیه و همه اشخاصی که تابعیت کشور ترکیه را داشتند دوست می داشتم. در روزی از روزها حادثه ای بوجود آمد و همه چیز زیرو رو شد. زمانی که به شهر استانبول آمدم با مردمی مواجه شدم که شعارهای مرگ بر اسرائیل را سر می دهند. صهیونیستها حساب خواهند داد را در همه جا مشاهده میشد. به شکل بارز آنها می گفتند که دیگر دوست اسرائیل نیستند. با افاده های دقیق از دوستی های جدید نخست وزیر خویش یعنی رجب طیب اردوغان با احمدی نژاد، نصرالله و حماس بر زبان می آوردند. همین طوری کشور ترکیه را به مقصد شمال عراق ترک کردم. که در آنجا دشمنان کشور ترکیه زندگی می کردند. حزب غیر قانونی کارگران کردستان یا پ.ک.ک در آنجا بود.
رهبر سازمان تروریستی حزب کاگران کردستان موراد کاراایلان: در تمام کشورهای دنیا اسرائیلی ها بهترین اشخاصی هستند که ما را درک کرده اند. برای اینکه کوردها مانند یهودی ها می باشند. چون تعیقیب شده و آواره شده اند.
اعضا و میلیتانهای حزب کارگران کردستان آهنگی می خوانند: کورد و کوردستان / اسرائیل زیبا / کورد و کردستان / اسرائیل زیبا/ هر دوی اینها را دوست داریم / تا آخر دنیا/ هر دوی اینها را دوست داریم / تا آخرالزمان / این اسرائیل – کورد می باشد و پروژه ما / تل آویو – اربیل / دستهایشان را در دست هم می گذارند / تل آویو – اربیل / دستهایشان را یکی می کنند / در کنار هم مانند شیر می شویم/ در کنار هم شیر می شویم
روزنامه اسرائیل – کورد منتشر شد و صحبتهای داوود باغستانی: از ایران، ترکیه، بغداد و بشار اسد ترسی ندارم و حتی از سید حسن نصرالله که مانند خر می ماند و  از احمدی نژاد دیوانه نمی ترسم.
اسرائیل اینجا دشمن نیست
تهیه کننده مستند ایتایی آنگئل: این داوود در داخل عراق روزنامه مشترک کورد- اسرائیل را مقرر شده که منتشر کند هر کسی کار داوود را ببیند و حسرت بخورد.
داوود باغستانی منتشر کننده نشریه کورد – اسرائیل: خاکمان مانند اسرائیل می باشد. باید آگاه باشید. اگر نکشی کشته می شوی. اگر حماس را نکشی حماس تو را خواهد کشت. 
ایتایی آنگئل: بله. برای اولین بار بود که دانستم اسرائیل در اینجا دشمن نیست.
از ناشر کتاب اسرائیل - کورد می پرسد: این روزنامه ماست. در اینجا از بایدی متفق بودن اسرائیل سخن می گوییم. با اسرائیل مشکلی دارید؟ 
جواب: نه
تهیه کننده مستند: از اینکه امروز من در اینجا مصاحبه می کنم و کسی مرا با گلوگه نمی زند از این سخنان پیداست. 
آژانس MOSSAD: به خلبانها با توپ جواب دادیم.
نویسنده آژانس MOSSAD که به عراق فرستاده شده است: بین کوردها و اسرائیلیها یک دوستی و عشق و محبت وجود دارد. این یک پنجره خوش آینده برای ماست. 
تهیه کننده مستند: فکر و هدف اصلی مشخص هست و قابل تصور. در میان این همه دشمن  باید دوستانی می داشتیم. برای اینکه دشمنان مشترک هر دو را دفع کنیم.
نویسنده آژانس MOSSAD : برای آنها توپهای دور برد را فرستادیم. در همان زمان توپهای هوا به زمین. در زمانهای مشخصی موشک نیز دادیم. در اسنای مانور یک هواپیمای عراقی دیده شد. به غیر از شلیک کردن یک موشک و توپ چه چیزی می توان تصور داشت؟ 
فروشنده: در زمان صدام حسن ما را به اسرائیل به طور بد و چهره بدی نشان دادند. و ما را آموزش دادند تا آنها را بکشیم.
خریدار روزنامه: (در مورد روزنامه اسرائیل-کورد صحبت می کند). این روزنامه به ما در جهت شناسانی تاریخ اسرائیل کمک خواهد کرد. انسانهایی که در اسرائیل زندگی می کنند را خواهیم شناخت. به نظر من آنها هم انسانهای خوبی اند. دیگر اینکه آنها انساهای بدی هستند را باور ندارم.
رهبر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان موراد کاراایلان: کشور ترکیه به حما کمک می کند. حکومت اسلامگرای ترکیه و در صدر آن رجب طیب اردوغان بر علیه اسرائیل فعالیت می کند. حتی شاید بدانید که ترکیه، سوریه و ایران برای نابودی ما(حزب کارگران کوردستان) متفق شده و اتفاق نظر امضاء کرده اند؟ و حتی اسرائیل به این کشورها برای این هدف اسلحه و تکنولوژی فراهم کرده است. و با این سلاحها گرایلهای (نیروها و میلیتانهای سازمان حزب کارگران کوردستان) ما کشته می شوند. ما می دانیم که اسرائیل در خاورمیانه تنهاست. می دانیم که سرونوشت شما نیز عین سرنوشت ما بوده. امدیواریم که اسرائیل در این همکاری شرکت نداشته باشد. آنهایی که برای آزادی و کوردها مبارزه می کنند را یاری ندهد. 
شما کشتی ماوی مارمارا را هدف قرار دادی ما هم نیروهای مستقر در اسکندریه (مقر نیروی دریایی ترکیه که با راکت دور برد زده شد)
رهبر حزب کارگران: اسرائیل برای اینکه کشتی های کمک رسانی ترکیه به غزه نرسد یک عملیات بزرگی انجام داد. و این عملیات علیه نیروهای ترک مقر اسکندریه هم کاربرد داشت
منابع مترجم: 
http://tinyurl.com/6ga9l99 
http://tinyurl.com/6zughyo
سخن مترجم: در این متن اسرائیل برای اینکه به یک سازمان تروریستی کمک رسانی کرده مورد اتهام هست نه باقی مسائل.
به نظرم سیاست ترکیه مقابل اسرائیل با به قدرت رسیدن حزب اسلام گرای ترکیه (حزب عدالت و توسعه- حزب آ.ک.پ) رو به تنش شد در حالیکه در قبل از سال 2000 اسرائیل و ترکیه دو متفق قدرتمند در منطقه بودند و حجم معادلات تجاری و توریستی فوق العاده بالایی داشتند که اکنون به خاطر مسائل بوجود امده این رابطه شکر آب شده است وبعضی از تفاهم نامه های اقتصادی – نظامی فسخ  و یا به حالت تعلیق درآمده اند.
سیاست بازی کثیف و ناجوانمردی می باشد. حمایت کشورها از یک سازمان مخوف تروریستی فقط بر علیه کشور متقابل برای گوشزدی و گوش مالی می باشد نه باقی قضایا  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya