Ana Sayfa » , , , , , , , , , » تاکتیک جدید تروریستهای حزب کارگران کوردستان Yazısını okuyorsunuz.

تاکتیک جدید تروریستهای حزب کارگران کوردستان

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, اسفند ۰۶, ۱۳۸۹ - 0 comments

تاکتیک جدید تروریستهای حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک
افرادی که به حرکت نمی پیوندند چنین پذیرائی می شوند که اول جانتان را می گیریم و سپس به همراه کیفتان هر دو را آتش می زنیم. در روزهای گذشته طبق خبرهای واصله از سیستمهای امنیتی  - اطلاعاتی شهرهای جنوب شرقی ترکیه (شهرهای با جمعیت کورد نشین) محل تجمع حرکتها و اعتراضات غیر قانونی (بدون مجوز) و آشوب کننده بوده است که اکثر این حرکات تحت رهبری سازمان تررویست حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers Party – پ.ک.ک - پارتی کرێکارانی کوردستان) صورت گرفته است. طی این حرکات کودکان معصوم و از همه جا بی خبر 10-15 ساله به این وسط این بازی بی سرانجام کشیده می شوند. این دفعه ما بین اعتراض کنندگان کودک موارد مشابهی از نارنجکهای دست ساز دیده و کشف شد. متخصصین پیوستن این کودکان خردسال را به این حرکات اعتراضی نوعی بازیچه بودن خردسالان کی هیچ نوع درکی از مسائل و اشخاص پشت پرده این مسائل ندارند را یادآوری کرده و می گویند که شرکت کردن کودکان در این حرکات بیشتر برای کودکان بیشتر یک نوع بازی می باشد. تروریستهای حزب کارگران کوردستان (PKK) با تهدید خانواده کودکان آنها را مجبور به اینکار می کنند وسعی در این دارند که کودکان در جبهه اول و پیش قدم این حرکت باشند. و چرایی این حرکت را می دانیم که برای رو در رویی کودکان خردسال با نیروی امنیتی پلیس ترکیه می باشد.
متخصصین همچنین کودکان خردسال را که امروزه سنی معادل 10-15 سال دارند و در صف مقدم اعتراضات بکار گرفته می شوند را میلیتانها آینده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) می بینند. بیشتر خانواده هایی که از ترس تروریسم منطقه خود را ترک کرده اند کودکانشان را باید محافظت کنند تا به دام سازمانهای مخفوف تروریستی مثل حزب کارگران کوردستان، حزب حیاز آزاد کوردستان (پژاک) و ... گرفتار نشوند.  
در طی روزهای گذشته که پنج انگشت یک کودک در طی حمل یک بمب نارنجکی دست ساز قطه شد طی مصاحبه که چه کسی این نارنجک را به تو داد. اضهار می کرد که یک شخصی که ماسک روی صورتش داشت . من را تهدید کرد. اسمش احمد بود. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/4f2l2j5

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya