Ana Sayfa » , , , , , , , , , » اجرای کنسرت خواننده کورد شیوان پرور در تلویزیون ترکیه حامیان تروریست حزب کارگران کوردستان را عصبانی کرده است Yazısını okuyorsunuz.

اجرای کنسرت خواننده کورد شیوان پرور در تلویزیون ترکیه حامیان تروریست حزب کارگران کوردستان را عصبانی کرده است

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, بهمن ۲۴, ۱۳۸۹ - 0 comments
اجرای کنسرت هنرمند کورد شیوان پرور در تلویزیون ترکیه حامیان تروریست حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان
- Partiya Karkerên Kurdistan - Kurdistan Workers Party ) را عصبانی کرده است
خواننده کورد شیوان پرور (به کوردی به کردی: Şivan Perwer / شڤان پەروەر / شوان پهروهر) 15 فوریه در تلوزیون ملی ترکیه (تی آر تی) کنسرتی خواهد داشت، این عمل این خوانند کورد گروهای رادیکال و تروریست حامی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان -Partiya Karkerên Kurdistan ) را به شدت عصبانی کرده است. حامیان حزب کارگران کوردستان در فضای مجازی اینترنت دست به ایجاد انواع گروه در شبکه های اجتماعی زده و این عمل شیوان پررو را یک نوع اهانت به قوم کورد دانسته اند. 
به گزارش سایت خبر تورک، یک زمانی که شیوان پرور در خارج از ترکیه برای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان کنسرت می داد طی دیداری که با یکی از وزرای کابینه اردوغان به نام بولنت آرینچ در کلن داشته مقرر شده که در تی آر تی 6 (TRT6) ترکیه که کانالی 24 ساعته به زبان کوردی برای قوم کرد ساکن ترکیه احداث شده کنسرت دهد.  15 فوریه سالروز دستگیری سرکرده تروریستی حزب کارگران کوردستان یعنی عبدالله اوجالان می باشد و مصادف با کنسرت این خوانند کورد در تی آر تی 6 ترکیه که سبب عصبانیت گروههای رادیکال و تروریست حامی حزب کارگران کوردستان شده است.
در گروههای که در سایت اجتماعی معروف فیسبوک به این خاطر ایجاد شده به زبانهای ترکی و کوردی سخنانی مثل کار بدی کردی شیوان پرور و ننگ بر تو ... به چشم می خورد.
منبع مترجم:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya