Ana Sayfa » , , , , , , , , , » حکم قرار بازداشت سه تن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تصویب شد Yazısını okuyorsunuz.

حکم قرار بازداشت سه تن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان تصویب شد

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, بهمن ۲۳, ۱۳۸۹ - 0 comments
حکم قرار بازداشت سه تن از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party - پارتی کرێکارانی کوردستان  - پەکەکە )  تصویب شد
در شهر شانلی اورفای ترکیه اشخاصی که برای میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان که در کوهها بودند آذوقه تهیه کرده بوند حکم قرار بازداشت صادر شد. این اشخاص که یک نفر زن و سه نفر مرد می باشند برای سوق دادن به محکمه بازداشت شدند.
باتوج هبه اطلاعات کسب و درز شده حاکی از این می باشد که شعبه پلیس امنیت ضد ترور کشور ترکیه طی یک بازجویی و عملیات پلیسی توانسته چندین شخصی که به سازمان تررویستی حزب کارگران کوردستان غذا و آذوقه تامین میکردند دست یابد.  طی بازرسی منزل این اشخاص تعداد زیادی مهمات ، اسلحه و مولوتوف که برای تظاهرات و  آشوب که در جهت بزرگداشت دستگیری سرکرده تروریست این سازمان عبدالله اوجالان نزدیک می شویم کشف شده است. 
این اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) به زندان موقت برده شده اند تا دادگاهی و حکم نهایی صادر شود. 
منبع مترجم: 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya