Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و مسائل اتفاق افتاده در عراق Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و مسائل اتفاق افتاده در عراق

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اسفند ۱۰, ۱۳۸۹ - 0 comments

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) و مسائل اتفاق افتاده در عراق
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) که چند صباحی می باشد از طرف کشورهای ترکیه، سوریه، ایران مورد فشار قرار گرفته و مجبور به عقب نشینی از انجام عملیات تروریستی شده است به بهانه قیامهای مردمی لیبی، مصر و ... قصد جهت دهی به کردهای ساکن عراق بر علیه حزب آشتی و دمکراسی یا ب.د.پ (حزب دست راست پ.ک.ک در مجلس ترکیه) و ک.ی.ب را در سر می پروراند.
 در شهر سلمانیه عراق طی هفته گذشته حملاتی به ساختمانهای ک.د.پ (KDP) و ک.ی.ب (KYB) صورت گرفته است که با توجه به منابع اطلاعاتی این حملات را میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers Party) جهت دهی و به سرانجام رسانده اند. به همین سبب یکی از اعضای این سازمان به نام فائق گولپی که در ارتباط با این حملات می باشد دستگیر شده است.  فائق گولپی به جرم حمله مسلحانه به بناهای یاد شده، ترور و شوراندان کوردها در دادگاه شهر حلبچه عراق محاکمه خواهد شد. 
طی هفته گذشته که در عراق بر علیه احزاب یاد شده کوردهای عراق به بیرون آمده بودند منجر به شکشته شدن 4 نفر و دستگیری بیش از 200 نفر شده است. به همراه فائق چندین تروریست دیگر عضو حزب کارگران کوردستان به نامهای فاطما.س، پروین.آ، زانا.ر، فوءاد.م، محموت.آ و هوی.ه دستگیر شده اند. 
ک.ی.ب (K.Y.B) طی گزارشی که با روزنامه "" داشته است گفته است که حزب تروریستی کارگران کوردستان باید قرار آتش بس را ادامه دهد و از کشت و کشتار و ترور بدور باشد و باید میلیتانهای این سازمان رادیکال سلاح های خود را زمین بگذارند. این روش صحیح حل مسئله هست نه سلاح.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در صورت خاتمه دادن به قرار آتش بس خود هیچ چیزی را به دست نخواد آور (امروز پ.ک.ک آتش بس را خاتمه داد). دست به سلاح برداشت حزب کارگران کردستان بیشترین ضررش را همین کردها خواهند برد. مطمئناً ارتش ترکیه نیز در صورت عملیات تروریستی از سوی حزب کارگران کوردستان جواب قابل توجهی به پ.ک.ک (PKK) خواهد داد. پ.ک.ک باید تصمیم عادلانه ای مبنی بر کنار گذشاتن خشونت و ترور را بگیرد. در صورتی که حزب کارگران کوردستان شروع به عملیات ترور کند بی شک ارتش ترکیه از همه کشورها و مجامع جهانی و با آزادی کامل با مبارزه تروریسم می پردازد. میلیتانهای پ.ک.ک با ترور و قتل چند نظامی ترکیه و ایران نمی توانند به اهداف خود برسند. عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان تنها کوردها ساکن ترکی هرا به درد سر نمی اندازد بلکه خواسته یا ناخواسته کردهای عراق نیز سهم خود را از این تروریسم می گیرند.    
منبع خبر مترجم:
لازم به یادآوری هست که امروز پ.ک.ک (پەکەکە) قرار آتش بس خود را پایان داد و در روزهای آینده عملیات تروریست  از این سازمان دور از انتظار نخواهد بود.       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya