Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) 4 تروریست را آتش زد و کشت Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) 4 تروریست را آتش زد و کشت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, فروردین ۲۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) 4 تروریست را آتش زد و کشت
جنایتهای بی حد و حصر سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که در کمپ شمال عراق سکنی گزیده با وحشیت تمام ادامه دارد. در روز تولد سرکرده تروریست حزب کارگران کردستان، عبدالله اوجالان 4 تروریست که به اعتراض بازداشت اوجالان خود سوزی کرده بودند اسناد و مدارکی منتشر شد که موضوع مثل گذشته تصفیه حساب شخصی درون سازمانی بوده است و دوباره لکه ننگی به جنایات حزب کارگران کوردستان (pkk) افزوده شد.
تروریستهای اعدام شده با نامهای: ریدوان بوزان با کد رمز شروان، خلیل علی با کد رمز چیاگر، مظلوم آرجاگوک با کد رمز تایهان، کامیل آسلان با کد رمز کمال در کمپ شمال عراق به سبب تصفیه حساب درون سازمان به آتش کشیده شده اند.
سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به خانواده تروریستهای به آتش کشیده شده با اراسال مکتوبی تروریستهای کشته شده را قهرمان معرفی کرده بود. و علت مرگ این تروریستها را در آتش دو طرفه عنوان کرده بود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در سالهای اخیر تصفیه حسابهای بسسیار و هدفداری را چه در داخل سازمان و چه تروریستهایی که موفق به فرار می شوند به کار بسته است. حتی بارها و بارها سیاسیون، روشنفکران و ... کرد را که قدمی در جهت حل مسائل کوردها قدم برداشته و یا برمی دارند فقط به علت طرز فکر متفاوت به ترور، قتل و ... تهدید کرده وی می کند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4y3og7r

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya