Ana Sayfa » , , , , , , , , » هفت میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در تونجلی ترکیه به هلاکت رسیدند Yazısını okuyorsunuz.

هفت میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در تونجلی ترکیه به هلاکت رسیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, اردیبهشت ۰۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
هفت میلیتان حزب کارگران کوردستان (پ.ک.ک) در تونجلی ترکیه به هلاکت رسیدند
طی درگیری و آتش دو طرفه بین نیروهای امنیتی کشور ترکیه و تروریستهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) یا پ.ک.ک در شهر تونجلی کشور ترکیه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست گریلا شد.
گروهی از نیروهای امنیتی کشور ترکیه که در یکی از مناطق شهر تونجلی طبق روال عادی می گشتند به گروهی از افراد مشکوک برخورده و بعد از متوجه شده از اینکه این گروه از اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (pkk) می باشند آتش دو طرفه ای شروع می شود طی این آتش و درگیری د وطرفه پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 7 تروریست از میلیتانهای پ.ک.ک می شود . عملیات با حمایت هلیکوپترها در منطقه ادامه می یابد. درگیری در قصبه حسن قاضی شهر تونجلی اتفاق افتاده است. طی درگیری دیروز پلیس ترکیه موفق به هلاکت رساندن 2 تروریست شده بود و طی ادامه درگیری ها امروز مشخص شد که 5 تروریستی دیگر از اعضای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به هلاکت رسیده اند. درگیریهای دو طرفه هنوز در منطقه ادامه دارد. اجساد تروریستها و سلاح ها همگی توسط پلیس ترکیه ضبط شده است. همراه تروریستها مقدار زیادی ماده اولیه بمب دست ساز، کابل، کنترل از راه دور و ... که برای بمب گذاری و انفجار از راه دور بکار می برد نیز کشف شده است. طی سال گذشته در همین منطقه تروریستهای حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) 6 تن از سربازهای کشور ترکیه را به شهادت رسانده بودند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3qv84oa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya