Ana Sayfa » , , , , , , , , » حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) شهر را به آشوب کشیدند Yazısını okuyorsunuz.

حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) شهر را به آشوب کشیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, خرداد ۳۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با توجه به عملیات پلیس ضد ترور ترکیه بر علیه شاخه داخل شهری حزب کارگران کردستان (Pkk) که با نام ک.ج.ک (k.c.k) در شهرهای دیابکر، مالاتیا، و الازیغی ترکیه فعالیت می کردند عملیاتی را انجام داده، حامیان ترور و تروریسم برای اعتراض به این عمل پلیس ترکیه در منطقه باغجیلار شهر را به آتش کشیدند.
حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با بستن راهها و آتش زدن لاستیکها در وسط خیابان شروع به پرتاب مولوتوف کوکتل به سمت پلیس و معابر عمومی و شرکتهای دولتی کردند. حامیان ترور و تروریسم با در دست داشتن تصاویر سرکرده تروریست عبدالله اوجالان معروف به آپو و پرچمهای کردستان شهر را به آشوب کشیدند. دوربینهای داخل شهری پلیس تصاویر و اعمال این حامیان ترور و تروریسم را لحظه به لحظه ظبط کرده است.
پلیس ضد ترور ترکیه در عملیاتی که بر علیه شاخه داخل شهری حزب کارگران کردستان (pkk) به نام ک.ج.ک انجام داد 32 نفر مضنون را دستگیر کرده است. حامیان ترور و تروریسم که تعددی در حدود 30 نفر داشتند دیروز طی ساعات اولیه صبح در مرجله دمیر کاپی جمع شده بودند. این گروه پس از چند ساعت با مداخله نیروهای پلیس با آب پرفشار مجبور به ترک محل شدند
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3hgl4v2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya