Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله تروریستی و خائنانه میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به مدرسه Yazısını okuyorsunuz.

حمله تروریستی و خائنانه میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به مدرسه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, تیر ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
در شهر حکاری ترکیه و منطقه چوکوراووا میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) با راکت یک مدرسه را مورد هدف قرار دادند و در همین روز نیز در شهر باتمان ترکیه با بمبهای دست ساز به گشت پلیس داخل شهری حمله تروریستی توسط میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Pkk) به وقوع پیوست.
در شهر حکاری ترکیه و در منطقه جمهوریت میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به مدرسه نظامی که 60 دانش آموز در آن ساکن بودند حمله تروریستی را شکل داد و با راکت انداز این مدرسه را مورد هدف قرار داد.
این حمله تروریستی ساعت 22:30 به وقوع پیوسته و بنای مدرسه دچار خسارتهای شدیدی شده است. به محل حادثه تروریستی اکیپ تحقیق و تفحس برای جستجو و بررسی این حادثه تروریستی گسل شده است. طی این حادثه تروریستی خوشبختانه هیچ شخصی دچار حادثه نشده است.
حمله تروریستی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) به پشت پلیس داخل شهری
در شهر باتمان ترکیه گروهی از میلیتانهای پ.ک.ک طی عملیات تروریستی اقدام به پرتاب بمب های دست ساز به طرف پلیس گشت داخل شهری شده و در شهر به علت صدای مهیب بمب ها رعب و وحشت فراگیر شد. این حمله تروریستی ساعات نهائی بعد از ظهر به وقوع پیوسته است. طی این حمله تروریستی نیز خوشبختانه مجروح و یا زخمی گزارش نشده است. به این منطقه نیز پلیس ترکیه اکیپهای تحقیق  و تفحس برای جستوی تروریستهای گسیل شده است
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/43u4tp2

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya