Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) جاده را بستند و از رانندگان کارت هویت خواستند Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) جاده را بستند و از رانندگان کارت هویت خواستند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, تیر ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
دیروز حوالی بعد از ظهر در جاده تونجلی – ارزینجان ترکیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) از رانندگان وسائل نقلیه درخواست برگه هویتی کرده و مانند مامورین امنیتی تک تک ورود و خروج ها را به شهر کنترل کردند. اعضای این گروه در خبری که دیروز در وبلاگ اخبار اورمیه نیز ترجمه و منتشر شد بعد از این عمل خوی شماشین حمل غذا و نان نیروهای ژاندارمری را نیز به آتش کشدند.
بعد از متوجه شدن پلیس و نیروهای امنیتی ترکیه از این عمل میلیتانهای حزب کارگران کردستان (pkk) عملیات وسیعی توسط نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه آغاز شده است، میلیتانهای سازمان تروریستی پ.ک.ک با نزدیک شدن نیروهای امنیتی مثل دفعات قبل فرار را بر قرار ترجیح داده و به نواحی جنگلی گریختند. نیروهای امنیتی ترکیه برای دستگیری میلیتانهای این سازمان رادیکال، تروریست و افراطی با کمک هلیکوپترهای نظامی نیروهای ویژه کاماندو را به جنگلهای منطقه گسیل دادند.
طی ساعات امروز کماندوهای ترکیه با تجهیزات خویش مقر میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را تخشیص داده و عملیات ویژه ای را آغاز کردند. چندین عدد هلیکوپتر نوع Sikorsky نیز به منطقه سوق داده شده است.
عملیات برای دستگیری میلیتانهای سازمان تروریتی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه ادامه دارد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3mggahd

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya