Ana Sayfa » , , , , , , , , » عملیات ضد ترور بر علیه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار در شهر سیرت Yazısını okuyorsunuz.

عملیات ضد ترور بر علیه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار در شهر سیرت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, خرداد ۱۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
عملیات ضد ترور بر علیه حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اینبار در شهر سیرت
در شهر سیرت و منطقه کاسابالار طی ماه مارس حامیان ترور و تروریسم پروپاگاندای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) را با انواع تجمعات غیر قانونی و تخریب اموال عمومی شکل دهی کرده بودند با توجه به موارد ضبظ شده از تصاویر دوربینهای پلیس طی عملیات که از طریق شعبه ضد ترور و امنیتی ترکیه بوقوع پیوست 15 فرد مضنون به دست داشتن در این تجمع غیر قانونی بازداشت شدند.    
افرداد مضنون بازداشت شده صبح امرزو پس از طی مراحل از سلامت روانی برای بازپرسی در ادامه مراحل قانونی راهی دادگاه شدند
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6xm2h5q
به نظر راقم این سطور سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) و شاخه داخل ایران آن حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Party of Free Life of Kurdistan) رفته رفته با مسائل پیش روی در منطقه و تغییر در موازنه ی قدرتها جایی برای خود ندیده و احاس خطری بزرگی را حس کرده است. با انتخابات پیش روی ترکیه و سخنان و اعمالی که در رابطه با تصویب قانونی اساسی جدید ترکیه به گوش می رسد مطمئناً ترکیه سعی در برابری هر چه بیشتر و کاملتر حقوق کردهای ترکیه با ترکهای ترکیه و قانون اساسی بر طبق موازین و استانداردهای اتحادیه اروپا و حقوق بشر خواهد داشت تا قسمتی از ائتنیک کرد ترکیه که خواستار حقوق برابر، حق تحصیل در تمامی سطوح، و ... می باشند به هدف خود رسیده و بلکه دست از حامی و حمایت از ترور و تروریسم بردارند. در دیگر سو افراطیون کرد، ناسیونالیستها کورد که حامیان اصلی سازمانهای رادیکال و تروریستی مثل پ.ک.ک (PKK) و پژاک (PJAK) و ... می باشند اگر جایگاهی که متاسفانه در بین قسمتی از طبقه ائتنیک کرد دارند از دست بدهند محکوم به ختم داستان گروههای رادیکال و تروریستی خواهند بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya