Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) طی 3 ماه گذشته 18 نفر را گروگان گرفته اند Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) طی 3 ماه گذشته 18 نفر را گروگان گرفته اند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, شهریور ۰۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) طی 3 ماه گذشته 18 نفر را گروگان گرفته اند
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) طی 3 ماه گذشته 18 نفر را دزیده و گروگان گرفته اند. در بین اشخاص گروگان گرفته شده 2 سرباز و 2 شخص دولتی نیز جای می گیرد.
میلیتانیهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با دزدیدن و گروگانگیری اشخاص غیرنظامی سعی در فشار آوردن به دولت ترکیه را دارند.
لیست اشخاص دزده و گروگان گرفته شده توسط میلیتانهای حزب کارگران کوردستان را در زیر مشاهده می فرمائید:
تاریخ 26 می 2011 ساعت 23:30
در راه دیاربکر – بینگول ترکیه یک گروه از میلیتانهای پ.کا.کا با بستن جاده به کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه پرداخته اند در این ساعات فواد محمد اوغلو ییک از اشخاص دولت اردوغان که از مسیر فوق عبور می کرده است را به گروگان گرفته اند.
تاریخ 9 جولای 2011
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان در شهر دیاربکر ترکیه 2 سرباز را که در ژاندارمی مشغول کار بوده اند دزدیده و به گروگان گرفت. طی این گروگانگیری 1 پزشک نیز به گروگان گرفته شده. اسامی گروگان به صورت فوق می باشد: عبدالله سوپچه له ر، ذیهنی کوچ، آی تکین تورهان
بستن جاده تونجلی توسط میلیتانهای حزب کارگران کردستان: در 14 جولای میلیتانهای پ.ک.ک با بستن راه ارتباطی تونجلی – اواجیک اقدام به پیاده کردن اشخاص داخل ماشین کرده و 3 کارگر که در بنای دولتی کار می کرده اند را دزدیده و به گروگان گرفت.
در تاریخ 8 آگوست میلیتانهای حزب کارگران کوردستان شخص کارگری را به نام عبداله توز در شهر بینگول دزیده و به گروگان گرفته اند. این شخص در جنگلهای شهر بینگول مشغول کار بوده است.
در تاریخ 10 آگوست و در 25 کیلومتری شهر بینگول در ساعت 23:00 میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) سه مسئول فنی دستگاههای موجود در محل را دزیده و به گروگان گرفته اند. در همین حال دستگاههای فنی موجود در محل را نیز به آتش کشیده اند. اسامی گروگان گرفته شده ها به صورت فوق می باشد: محمد آکیف اصلو، محمد اصلو، امراه علوی
در تاریخ 12 آگوست در نیمه شب در راه موش – دیاربکیر یک گروه از میلیتانهای حزب کارگران کوردستان یک شخص دولتی که 30 ساله  وبه نام کنان ارن اوغلو می باشد را زمانی که در راه  خانه خود بوده دزیده و به گروگان گرفته اند.
در تاریخ 22 آگوست در راه شهر بیتلیس یک گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان 5 مسئول فنی شرکتی وودافون را دزیده و به گروگان گرفته اند.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در حادثه ای در سال 2007 8 سرباز ترکیه را دزیده و به گروگان گرفته بود که با وساتط یک نماینده کرد گروگان ها را آزاد کرد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3oen3ze  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya