Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 2 کشته، 2 زخمی Yazısını okuyorsunuz.

حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 2 کشته، 2 زخمی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, مرداد ۲۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 2 کشته، 2 زخمی
طی حمله تروریستی که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر سیرت و به ژاندارمری اروح بیلگی صورت گرفته است متاسفانه دو سرباز ترکیه کشته شده اند.
طی این عملیات تروریستی 2 سرباز ترکیه کشته و 4 سرباز دیگر زخمی شده اند. سربازان زخمی شده توسط آمبلانسها به بیمارستان دولتی شهر سیرت منتقل شده اند.
در این حمله تروریستی که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت گرفته است میلیتانهای پ.ک.ک با راکت انداز و سلاح های دوربرد به ژاندارمری حمله کرده اند. طی این حمله تروریستی 4 کودک خردسالی که در جلوی ژاندارمری مشغول بازی بودند نیز زخمی شده اند. طی اخبار منتشر شده در مدیای ترکیه حال 2 تن از کودکان وخیم گزارش شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4xlxj7a
سازمان تروریستی حزب کارگران (Kurdistan Workers' Party) طی دو ماه گذشته حملات تروریستی خود را به دشت افزایش داده است. طی ماه آگوست بیش از 31 نفر در حملات تروریستی این گروه کشته شده اند. بسیاری از کارشناسان شدن بخشیدن عملیات تروریستی حزب کارگرگان کردستان را مرتبط با اوضاع سوریه و شکر آب شدن روابط ترکیه و ایران می دانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya