Ana Sayfa » , , , , , , , , » تله انفجاری حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 8 کشته ، 11 زخمی Yazısını okuyorsunuz.

تله انفجاری حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 8 کشته ، 11 زخمی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مرداد ۲۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
تله انفجاری حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 8 کشته ، 11 زخمی
طی آخرین اخباری که از مدیای ترکیه منتشر شده است، در عملیات تروریستی که توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) و تله انفجاری صورت گرفته در شهر حکاری و در منطقه چوکور اووا صورت گرفته است در نتیجه  4 تله انفجاری 8 سرباز ترکیه و 1 محافظ کشته و 11 سرباز دیگر نیز زخمی شده اند.
در حالیکه نیروهای نظامی ترکیه در حال گذر از منطقه بودند میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با منفجر کردن تله انفجاری سبب واژگون شدند ماشین حامل سرباز شدند و در عین حال با گشودن آتش سبب کشته و زخمی شدن بسیاری از سربازهای ترکیه شدند.
در اولین تله انفجاری 1 سرباز ترکیه کشته شد زمانی که نظامیان قصد نجات و یاری سربازان زخیم را داشتند تله های انفجار دیگری نیز به ترتیب منفجر شدند که در پایان تا کنون خبرها از کشته شدن 7 سرباز، 1 محافظ و زخمی شدن 11 شهید می باشد.
در آگوست سال 2011 تاکنون نزدیک 31 کشته در عملیات های تروریستی متفاوتی که از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است کشته شده اند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3eodq3a
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از ماه رمضان نهایت استفاده را برای کشتن نظامیان ترکیه برده اند. رجب طیب اردوغان از شروع عملیات وسیعی برای جلوگیری از شدت ترور و تروریسم بعد از ماه رمضان خبر داده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya