Ana Sayfa » , , , , , , » حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) عقب نشینی کرد Yazısını okuyorsunuz.

حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) عقب نشینی کرد

Kategori: , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, مرداد ۱۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) عقب نشینی کرد
سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) که زیر مجموعه سازمانی حزب کارگران کوردستان (PKK) ترکیه می باشد میلیتانهای خود را از قندیل به عقب خواهد راند.
مورات کاراایلان رهبر ک.ج.ک طی بیاینه ای اعلام کرد که بنا به عملیات نیروهای سپاه پاسدارن که طی 30 روز گذشته در منطقه ادامه داشته است هر دو طرف ضررهای مادی و جانی فراوانی را دیده اند و به همین سبب طی تصمیمی قرار بر این شده است که میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) از نواحی هم مرز ایران عقب نشینی کنند و در عوض خواستار توقف عملیات نیروهای سپاه پاسداران ایران شده اند.
بر طبق اخباری که در روزنامه زمان چاپ امروز ترکیه منتشر شده است نیروهای سپاه پاسداران ایران طی دو هفته گذشته طی چندین عملیات ضربات مهلکی را بر پیکره سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê)  وارد ساخته اند. مرات کاراایلان تصمیمی بر این منوال که نیروهای نظامی که نام آنها را گریلاهای ه.ر.ک می خواند را از مرزهای ایران دور سازد را منتشر ساخته است.  به جای نیروهای شاخه نظامی پژاک (ه.ر.ک) نیروهای ه.پ.گ که شاخه نظامی سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) می باشد خواهند گرفت. او گفت که دیگر در مرزهای ایران نیروهای پژاک نخواهند بود. ما می خواهیم که این حرکت را انجام داده تا ایران را به تحریک نکردن از وجود نیروهای پژاک وا داریم. او گفت که جنگهای پژاک با نیروهای سپاه پاسداران ایران در نقطه استراتژیکی واقع شده است.
اگر بعد از این حملات سپاه پاسداران ایران ادامه یابد نیروهای ایران دیگر با گریلاها و شاخه نظامی پژاک رودر رو نخواهند شد بلکه ما و نیروهای نظامی ه.پ.گ نیز با نام حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یک طرف جنگ خواهیم بود. از امروز به بعد در مرزهای ایران و عراق نیروهای نظامی ه.پ.گ (شاخه نظامی پ.ک.ک) می باشد و نیروهای نظامی ما هیچ گونه تحرکی را بر علیه نیروهای ایران نمی خواهیم و نمی تابیم. ما نمی خوایم در برابر جمهوری اسلامی ایران بجنگیم. برای اینکه نیروهای خارجی که قصد دارند آرایش جدیدی در منطقه ایجاد کنند تماماً موافق تنش و جنگ در منطقه می باشند.
تمامی اطلاعات و بیانیه های فوق از ارگانهای خبری تلویزیونی نزدیک نیروهای حزب کارگران کوردستان و حزب حیات آزاد کردستان منتشر شده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3fcz3ke          

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya