Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » ضربه به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک: 3 عضو پژاک به هلاکت رسیدند Yazısını okuyorsunuz.

ضربه به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک: 3 عضو پژاک به هلاکت رسیدند

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, مرداد ۱۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
ضربه به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک: 3 عضو پژاک به هلاکت رسیدند
طی عملیاتی که نیروهای ایران در نزدیکی شهر مرزی ترکیه انجام داده اند موفق به هلاکت رساندن چندین تروریست عضو حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) شده اند که یکی از روئسای این گروه تروریستی تابعیت ترکیه را دارد.
طی اخباری که تلویزیون دولتی ایران مبنی بر به هلاکت رساندن 3 تروریست عضو پژاک که از طریق مرزهای عراق وارد شهرهای آزربایجان غربی شده بودند منتشر کرده است. بر طبق اخبار مربوط 4 تروریست دیگر نیز به تسلیم نیروهای امنیتی ایران شده اند.
مراد کاراساچ با کد رمز جمیل که تابعیت کشور ترکیه را دارد یکی از رهبران این گروه 7 نفره بوده و عضویت حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) می باشد که به ایران وارد شده بود.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/4y3pmsz
نیروهای سپاه پاسدارن ایران حدود 10 روز عملیاتی را بر علیه سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) در قندیل و نقاط صفر مرزی انجام داده بودند. که طی این عملیاتها بنا به اخبار دولتی چندین میلیتان پژاک به هلاکت رسیده است، نیروهای پژاک نیز از کشتن چندین پاسدارو نیروی نظامی ایران خبر داده اند. به جز حمله تروریستی پژاک که طی هفته گذشته در یکی از روستاها و به پاسگاهها صورت گرفت که منجربه کشته شدن چندین نظامی شد بقیه آماری که پژاک ارائه می شود بیشتر پروپاگاندای ترور و تروریسم باشد. به علت جنگهای تن به تن و چریکی امکان کشتن چندین نفردر یک عملیات غیر ممکن می باشد. چون تروریسم ها تله می گذارند و از درگیری رو در رو ممانعت می کنند.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya