Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 3 شهید، 4 زخمی Yazısını okuyorsunuz.

حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 3 شهید، 4 زخمی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مرداد ۱۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله تروریستی حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک): 3 شهید، 4 زخمی
در منطقه باشکاله شهر وان ترکیه طی عملیات تروریستی که از طرف میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) صورت گرفته است 3 سرباز ترکیه شهید  و 4 سرباز دیگر زخمی شدند.
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (pkk) به محل کنترل عبور و مرور ماشینها بوده است. در این حمله تروریستی میلیتانهای پ.ک.ک با سلاحهای دوربرد ماشین زره پوش نظامی و سربازهای کنار جاده را مورد هدف اصابت گلوله قرار داده که متاسفانه 3 سرباز شهید و 4 سرباز زخمی شدند.
سربازهای زخمی به بیمارستان منطقه باشکاله شهر وان برای تداوی منتقل شده و 2 سرباز دیگر که حال آنها وخیم گزارش شده است توسط هلیکوپتر نظامی به شهر وان ترکیه برای تداوی منتقل شده اند. در این حمله تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) یکی از دولتمردان شهر وان نیز که از محل عبور می کرده مورد اثابت گلوله قرار گرفته است که در بیمارستان وان ترکیه مورد تداوی قرار گرفت.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3vgj4tv
سازمان تروریستی حزب کارگران (PKK) به روال 27 ساله گذشته از فصول گرم سال به بهترین شکل ممکن استفاده می کند. متاسفانه تعدد شهدائی که در اثر عملیات تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) در ترکیه طی چند ماه گذشته کشته شدند روند بسیار صعودی را پیموده است و این یعنی ترور و تروریسم در منطقه هر روز به خشونت و رادیکالیسم شدت بخشیده و خواهد بخشید.  برادر ناتنی پ.ک.ک و شاخه داخل ایران آن یعنی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) نیز طی ماههای گذشته چندین عملیات تروریستی را انجام داده است.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya