Ana Sayfa » , , , , , , » حامیان ترور و تروریسم به بهانه حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک شهر آدانا را به آشوب کشیدند Yazısını okuyorsunuz.

حامیان ترور و تروریسم به بهانه حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک شهر آدانا را به آشوب کشیدند

Kategori: , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, مرداد ۰۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
حامیان ترور و تروریسم به بهانه اینکه نیروهای ایران چند روزی هست بر علیه سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) وارد عملیات نظامی شده اند به جهت اعتراض به این حرکت در شهر آدانای ترکیه گروهای ماسکدار با آتش کشیدن معابر و شرکتهای دولتی همراه با پرتال مولوتوف کوکتل به سمت بانکهای دولتی شهر آدانای ترکیه را به آشوب کشیدند. پلیس ترکیه زمانی که می خواهسا با آب فشار قوی حامیان ترور و تروریسم را را پراکنده کند با گروههای ماسکدار با پرتاب سنگ به سمت پلیس و ماشینهای آن سبب وحشت اهالی منطقه شده بودند.
در محله داغلی اوغلو و در کنار جاده باغچه لی ائوله ر گروهی در سن وسال 10 الی 18 ساله و به تعداد 30 الی 35 نفر راه را بر روی ترافیک بسته و بر لیه حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) و رهبر تروریستی آن عبدالهک اوجالان شعارهائی سردادند. این گروه به سمت مرکز پلیس به حرکت افتادند. پلیسهایی که در محل بودند برای جلوگیری از صدمه و خسارت زدن حامیان ترور و تروریسم با اخطار و پاشیدن آب فشار قوی خواستار متوقف کردن این حرکت شد. حامیان ترور و تروریست با پرتاب مولوتوف کوکتل، فشفشه های هوائی و سنگ به سمت پلیس این نقطه از شهر آدانا را به آشوب کشیدند.
این گروه بیشتر به سبب دعوت گروههای رادیکال و ناسیونالیست افراطی کرد به سبب اعتراض به عملیات نیروهای ایران بر علیه سازمان تررویستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) تجمع کرده بودند. حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک زیر شاخه سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در ترکیه می باشد.
نیر وهای سپاه پاسداران ایران طی 10 روز گذشته عملیات وسیعی را بر علیه پژاک در مناطق قندیل و نقاط صفر مرزی ایران و عراق انجام داده اند. گزارش های دولتی از کشته، زخمی و تسلیم شدن بسیاری از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پزاک خبر می دهد. در دیگرسو مدیای رادیکال کورد و این گروها نیز از کشته شدن بیش از 100 نظامی ایران خبر می دهد که بیشتر به نظر می رسد پروپاگاندای ترور یم باشد تا واقعیت. به سبب جنگ های چریکی و تن به تن کشتار چنین عده ای قابل حصول نمی باشد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/43tq24y       

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya