Ana Sayfa » , , , , , , » مراد کارایالان: اگر ایران حملاتش را به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک ادامه دهد به ایران حمله می کنیم Yazısını okuyorsunuz.

مراد کارایالان: اگر ایران حملاتش را به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک ادامه دهد به ایران حمله می کنیم

Kategori: , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, مرداد ۰۷, ۱۳۹۰ - 0 comments
مراد کارایالان: در صورتی که ایران حملاتش را به حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک ادامه دهد به ایران حمله می کنیم
بنا به اخباری که روزنامه رادیکال ترکیه منتشر کرده است، مراد کارایلان رئیس فعلی سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با بیان اینکه اگر حملات ایران به میلیتانها و کمپهای سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) ادامه یابد جنگ را از ترکیه به ایران خواهیم کشاند از مصاحبه کاراایلان منتشر کرده است.
مراد کارایلان: پروژه ای برای از بین بردن کردها!
کاراایلان حمله به میلیتانها و پایگهای حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Free Life Party of Kurdistan) را پروژه مشترک ترکیه وایران برای نابودی و محو کردها خوانده و و بیان داشته است که ایران می خواهد قندیل را فتح کند. کاراایلان ادعا کرده است که ایران 30 هزار نظامی را در ابعاد 30 کیلومتری منطقه گسیل کرده است.
موراد کاراایلان: ایران می گوید قرارگاههای پژاک را بدست گرفته ایم فقط نکته اینجاست که آنها از خط مرزی نیز نگذشته اند.
ایران می خواهد حکومت کردستان عراق را نیز به این پروژه داخل سازد. ایران می خواهد کردها هم دیگر را بکشند و از در این کار حکومت کردستان عراق نیز دستی در آتش دارد. او می گوید نیروهای ایران می خواهند قندیل که کمپهای پژاک و سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) در آن واقع شده است را فتح کند. و این بدان معنی می باشد که حکومت کردستان عراق نیز در این پروژه چراغ سبزی نشان داده است. ایران موی خواهد ما را (پ.ک.ک - پژاک) را بکشد.
او می گوید هواپیماهایی ردیابی که در منطقه پرواز می کنند هواپیماهای ردیابی آمریکا و اسرائیل می باشند که اطلاعات پایگاهای پژاک و پ.ک.ک را برای ترکیه و سپس ترکیه برای ایران بازگو می کند.
او می گوید ایران می داند که اگر حکومت سوره ساقط شود و کردهای سوریه در آنجا قدرت را در دست بگیرند کردهای ایران نیز حکومت ایران را ساقط خواهند کرد و ایران از این می ترسد.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3s78g25
طی هفته های گذشته نیروهای سپاه ایران چند میلیتان سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (Partiya Jiyana Azad a Kurdistanê) را به هلاکت رسانده اند و عملیات نیروهای ایران همچنان ادامه دارد.  
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya