Ana Sayfa » , , , , , , , , » درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 سرباز ترکیه کشته و 3 تروریست تسلیم شدند Yazısını okuyorsunuz.

درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 سرباز ترکیه کشته و 3 تروریست تسلیم شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, مرداد ۰۸, ۱۳۹۰ - 0 comments
درگیری با حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک): 1 سرباز ترکیه کشته و 3 تروریست تسلیم شدند
طی درگیری که نیروهای امنیتی ترکیه با میلیتاناهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در منطقه شیمدینلی ترکیه داشته اند متاسفانه 1 سرباز ترکیه کشته شده است.
طی دیروز نیز 3 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان از طریق مرز هابور تسلیم نیروهای امنیتی ترکیه شدند. این 3 تروریست موفق به فرار از کمپهای شمال عراق پ.ک.ک شده اند. این تروریستها 17، 19 و 23 ساله می باشند. مسئولین رده بالای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان بیشتر از جوانان و کودکان  کرد 9-12 ساله برای جذب نیروی خود استفاده می کنند.  
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (pkk) به منوال سالهای گذشته از فصول گرم سال برای انجام عملیاتهای تروریستی خود بهترین بهره را می برند. روز و هفته ای نیست که خبر از حادثه تروریستی در روزنامه ها و تلویزیون ترکیه منتشر نشود.
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 27 ساله گذشته حدود 30.000 انسان و شهروند ترکیه اعم از نظامی و غیرنظامی را ترور و قتل عام کرده است.
چند روزی می باشد که نیروهای سپاه پاسداران ایران عملیات وسیعی را بر علیه سازمان تروریستی حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک (PJAK) که زیرمجموعه کادر پ.ک.ک می باشد را در کوههای قندیل شروع کرده اند. بنا به اخبار مدیای دولتی ایران از به هلاکت رساندن بیش از 50 عضو و میلیتان پژاک خبر می دهند. 
منبع خبرهای مترجم:
http://tinyurl.com/3qv3vep
http://tinyurl.com/3nyfk8v

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya