Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 3 کارگر را دزدیدند Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 3 کارگر را دزدیدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مرداد ۱۹, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) 3 کارگر را دزدیدند
یکی گروه از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) بعد از به آتش کشیدن 3 ماشین صنایع کارگری 3 کارگر موجود در محل را دزیده و به گروگان گرفتند.
این گروگانگیری از سوی میلیتانهای پ.ک.ک در شهر بینگول ترکیه و در منطقه کارلی اووا صورت گرفت. کارگران شرکت خصوصی سانترالهای هیدروالکتریک مشغول کار خود بودند که ناگهان 3 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) با به آتش کشیدن 3 ماشین کار صنعتی و گروگانگیری 3 کارگر موجود در محل به مانند همیشه فرار کرد.
این حادثه در ساعت 23:00 رخ داده است. سه کارگر گروگان گرفته شده دارای نامهای محمت عاکیف اوسلو، محمت اوسلو، امراه آولی می باشند که سه اپراتور دستگاههای شرکت سانترالی هیدروالکتریک می باشند.
منبع خبر مترجم:  
http://tinyurl.com/3usxyrk
نمی دانم این کار مضحک میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) را حمله تررویستی بگذارم یا جاهلیت مفرط. چون با این اعمال تحجر آمیز ضربه بزرگی به اقتصاد مردم کرد موجود در منطقه وارد می سازند و به مانند امروز هیچ شرکت خصوصی حاضر به سرمایه گذاری در مناطق کورد نشین نیست. یا باید به میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) باج بدهد و یا به مانند این خبر و اخباری که طی روزهای متوالی در وبلاگ اخبار شهر اورمیه ترجمه می شود میلیتانهای پ.ک.ک کارگران را گروگان گرفته و خواهند دزدید. طی ماه جاری این چندمین نفر دزدیده و گروگان رفته شده از سوی میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک می باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya