Ana Sayfa » , , , , , , , , » به میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) باج و خراج ندادیم برادرانم را کشتند Yazısını okuyorsunuz.

به میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) باج و خراج ندادیم برادرانم را کشتند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - پنجشنبه, مرداد ۲۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
به میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) باج و خراج ندادیم برادرانم را کشتند
شب گذشته در شهر شانلی اورفای ترکیه یک مغازه سوخت مایع هدف حمله تروریستی واقع شد.
صاحب مغازه شخص دارای هویت کردی می باشد که در این حمله ترورسیتی 2 برادرش به نامهای بیلال چلیکتن و  دیان چلیکتن را از دست داده است.
زمانی که برای تحویل جنازه برادش در بیمارستان آمده بود با خشم و عصبانیت حزب کارگران کوردستان (PKK) لعنت فرستاده و آنها را دشنام می داد. او طی مصاحبه ای گفت:
میلیتانهای حزب کارگران کردستان 2 روز قبل از مغازه ما خراج و باج خواسته بودند. ولی برادرم در ندادن باج به آنها مصمم بود که طی دیشب او را کشتند.
گروهی از میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که همه روزه برای باج گیری و جمع آوری خراج ها به منطقه آمده بودند به مغازه ما آمده از ما سهم خراج آن شب را خواستند برادرانم در ندادن باج و خراج مصمم بودند، بحث بین طرفین شروع شده با شدت گرفتن بحث ها میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) با کشیدن اسلحه هر دو برادرم را به رگبار بستند. بعد از رساندن 2 برادرم به بیمارستان دولتی آنها در آنجا جان خود را از دست دادند. برای دستگیری میلیتانهای حزب کارگران کوردستان در منطقه عملیات پلیس آغاز شده است.  در دیگر سو همین گروه تروریستی از میلیتانهای پ.ک.ک به احتمال زیاد جزء گروهی می باشد که طی هفته گذشته حمله تروریستی به ژاندارمری محل داشتند که منجربه کشته شدن 1 پلیس شد.
صاحب مغازه می گوید میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) با تهدید کردن اصناف منطقه اقدام به جمع آوری مالیات (شما باج و خراج بخوانید) می کنند .
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/42ve2k4
این اولین باری نیست که میلیتانهای سازمانهای تروریستی مثل پ.ک.ک، پژاک و ..اقدام به باج گیری از اصناف و کسبه منطقه می کنند.برای مثال طی همین چند سال پیش سازمانهای کوردی مانند کومله، پژاک، حزب دمکرات کردستان، پ.ک.ک و ... نیروهای همدیگر را طی جنگهای عشیره ای می کشتند و بیشترین صدمه به مردم کرد ساکن منطقه می رسد راه درآمد اصلی این چنین سازمانهای رادیکال و تروریستی بیشتر از چنین راهها به علاوه قاچاق مواد مخدر تامین می شود.         

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya