Ana Sayfa » , , , , , , , , » ترکمانان مورد هدف ترورهای برنامه ریزی شده قرار می گیرند Yazısını okuyorsunuz.

ترکمانان مورد هدف ترورهای برنامه ریزی شده قرار می گیرند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, بهمن ۰۵, ۱۳۹۰ - 0 comments
بر اساس گفته های رشید حسین علی از اعضای رئیس دفتر حقوق بشر جبهه ملی ترکمان عراق ترکمانان شهر کرکوک با اهداف مشخص و از قبل تعین شده ای مورد هدف ترور واقع می شوند.
بسیاری از ترورهای شهر ترکمان نشین کرکوک بنا به آمار ها اشخاص سرمایه دار، تحصیل کرده، استادین دانشگاه، سیاست مداران ملی ترک و ... را مورد هدف قرار می دهند.
دفتر حقوق بشر جبهه ملی ترکمان عراق طی سال 2003 تاکنون بارها از مورد هدف قرار گرفتن ترکمانان گزارشات متعددی را منتشر ساخته است که یکی از گزارشات نیز به طور خلاصه در سایت Urmiye News ترجمه و منتشر شد.   
مسئول حقوق بشر جبهه ملی ترکمان خواستار رسیدگی حکومت مرکزی به ترورهای برنامه ریزی شده و جهت دار می باشد.
کرکوک در تاریخ خود شهری ترک نشین می باشد که در دوران صدام حسین برای تغییر بافت ائتنیکی شهر صدام حسین اقدام به کوچ هدف دار اعراب به منطقه کرده بود، پس از اشغال عراق به دست آمریکائی ها نیز گروههای مسلح پیشمگره شهر کرکوک را اشغال کرده اند. هم اکنون بیش از چندین هزار پیشمرگ مسلح در شهر کرکوک مستقر شده است. 
متاسفانه اکثر گروهای سیاسی و غیرسیاسی کرد منطقه با در دست داشتن اسلحه سعی در تغییر بافت ائتنیکی مناطق دیگر ملل را دارند، نمونه های بارز این نوع نژاپرستی و رادیکالسیم گروههای کرد در منطقه بسیار می باشد. حزب کارگران کردستان طی 27 ساله گذشته بیش از 30.000 انسان را قتل عام و ترور کرده است، نزدیک به 800 کودک نیز در لیست کشته شدگان وجود دارد. در آزربایجان غربی برادر زاده شوم پ.ک.ک، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک تاکنون هزاران شهروند ترک را ترور و قتل عام کرده است، نیروهای پیشمرگه در حال اشغال کرکوک و دیگر شهرهای ترکمان نشین می باشند، نیروهای پ.ک.ک شاخه سوریه در حال سرکوب معترضان حکومت سوریه و بشار اسد می باشند. با کنار هم چیدن تیترهای فوق تابلوی تامل برانگیزی از نژادپرستی و رادیکالیسم ائتنیک کورد منطقه ظاهر می شود. به نظر راقم این سطور نژادپرستی و خشونت طلبی گروه ائتنیکی کرد منطقه یکی از مشکلات پیش روی ملل خاورمیانه خواهد بود. جامعه کرد به شدت به سمت و سوی نژادپرستی و رادیکالیسم پیش می رود. قهرمانان این ائتنیک همگی اسلحه بدستانی می باشند که هنرشان نه حفظ زبان کردی، تاریخ! کردی، موسیقی و ... کردی بلکه تنها و تنها انسان کشی و ترور می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya