Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفت Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفت

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, مهر ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان یا ک.ک.ک 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفت
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) که چند روز پیش 9 معلم را در شهرهای الازیغی و دیاربکر ترکیه ربوده و به گروگان گرفته بودند طی دیروز نیز 3 معلم دیگر را ربوده و به گروگان گرفتند.
در هفته ها و ماههای اخیر میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) بیشتر اهداف خود را از مردم عادی و غیر نظامی انتخاب می کنند. از حادثه بمب گذاری در شهر آنکارا که توسط زیر شاخه به شدت رادیکال پ.ک.ک به نام شاهین های آزاد کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) صورت و یا نمونه کشتن مادر حامله بهمراه فرزندش که دیروز ترجمه خبر در وبلاگ اخبار شهر اورمیه منتشر شد. این نوع ترویج خشونت و رادیکالیسم نشان از هویت واقعی اشخاص و گروههای نژادپرست و فاشیست موجود در ورای این گروهها می باشد. تاکنون در هیچ نقطه از دنیا با کشتن کودک 8 ماهه در شکم مادر هیچ حق و حقوق به اصطلاح انسانی محقق نشده است. آن گروه و افرادی که قتل عام های اینچنینی را می کشند نمی توانند از حقوق بشر و حقوق انسانی سخنی بر زبان بیاورند.
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) طی تاریخ های 23 الی 27 سپتامبر 9 معلم را ربوده و به گروگان گرفته بودند ، دیشب نیز طی عملیاتی تروریستی اقدام به گروگان گیری 3 معلم دیگر کرده اند. تعداد کل معلمین ربوده شده توسط میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان به عدد 12 رسیده است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6ek9hy4

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya