Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و کشتار غیرنظامیان Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و کشتار غیرنظامیان

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مهر ۰۴, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) دیشب طی عملیات تروریستی 1 زن حامله و دخترش را مورد هدف قرار دادند.
این حادثه تروریستی در شهر باتمان ترکیه روی داد. میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان با استفاده از سلاح های دوربرد اقدام به تیراندازی به سوی اکیپ پلیس و مردم عادی کردند که متاسفانه در این عملیات تروریستی مادر 2 فرزند که یکی 8 ماه در شکم مادر و دیگری دختری 6 ساله بود هر سه قتل عام شدند.
در این حادثه تروریستی مامورین پلیس ترکیه با آگاه شده از این حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان(Kurdistan Workers' Party) اقدام به گشودن آتش کردند که خوشبختانه 3 تروریست به هلاکت رسید. در این درگیری 3 مامور پلیس ترکیه نیز زخمی شده است.
آخرین اخبار حاکی از نجات کودک 6 ماهه می باشد. ولی مادر کودک و فرزند دختر 8 ساله ش کشته شده اند.
یکی از دوربین های مدار بسته موجود در این نقطه شهر فیلمی را از این حادثه به صورت اتفاقی ضبط کرده است که اگر به اینترنت پرسرعت دسترسی دارید می توانید فیلم مذکور را از لینک زیر مشاهده کنید:
http://tinyurl.com/3m3cwwv
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3mprd2b
سازمان رادیکال و تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در کارنامه ننگین خود کشتارها و قتل عامهای بیشماری را به یدک می کشد که این خبر یکی از هزاران مورد می باشد. بیشتر کشتار غیرنظامیان که در چند وقت پیش صورت گرفته است از سوی یکی از گروههای زیر مجموعه پ.ک.ک به نام شاهین های آزاد کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) صورت گرفته است و این گروه به شدت رادیکال و تروریستی مسئولیت اکثر این کشتارها را بر عهده گرفته است. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya