Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت انواع مواد مخدر

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, آبان ۰۶, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) و تجارت مواد مخدر
در شهر دیاربکیر ترکیه بیش از 6.5 تن ماده اولیه ساخت مواد مخدر از زیرمجموعه سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) کشف و ضبط شد.
تجارت مواد مخدر یکی از مهمترین منابع مالی سازمانهای تروریستی به مانند حزب کارگران کوردستان(PKK)، حزب حیات آزاد کردستان یا پژاک و ... می باشد. همانطور که بارها در وبلاگ اخبار شهر اورمیه مقالاتی در مورد نوع و نحوه تجارت انواع مواد مخدر در حزب کارگران کردستان را ترجمه و منتشر کرده ایم، چند روز پیش نیز خبری در روزنامه ملیت ترکیه مبنی بر کشف 6.5 تن ماده اولیه ساخت هروئین منتشر شده است که در این نوشته برداشت آزادی از مقاله روزنامه ملیت را با هم مروز می کنیم:
بر اساس اطلاعاتی که مامورین مبارزه با مواد مخدر ترکیه طی چند ماه شنود و تعقیب چندین باند قاچاقچی مواد مخدر و هروئین بدست آوردند نیروهای امنیتی ویژه مبارزه با مواد مخدر با همراهی هلیکوپترها در حمله همزمانی در شهر دیاربکیر موفق به کشف بیش از 6.5 تن ماد اولیه ساخت هروئین و دستگیری 14 مضنون کرده اند.
این مقدار ماده مخدره بزرگترین کشف ترکیه بعد از سال 2007 می باشد. عمیات فوق در 18 مکان همزمان صورت گرفته است. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6kzsodz
در مطلبی که چند ماه در وبلاگ اخبار اورمیه منتشر کرده بودم با استفاده از منابع پلیس بین الملل که ترجمه شده بود به وضوح از نقش 70% سازمانهای تروریستی به مانند حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) و حزب حیات آزاد کردستن یا پژاک در ترانزیت انواع مواد مخدر به اروپا مطالب و آمارهای جالبی نقل شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya