Ana Sayfa » , , , , , , , , » حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کمک به زلزله زدگان وان را فراموش کرده حمله تروریستی انجام می دهد Yazısını okuyorsunuz.

حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کمک به زلزله زدگان وان را فراموش کرده حمله تروریستی انجام می دهد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, آبان ۰۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) کمک به زلزله زدگان وان را فراموش کرده حمله تروریستی انجام می دهد
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) به مانند همیشه چهره واقعی و زشت خود را نشان داند، که نه برای مردم کرد انسان می کشند بلکه برای تطمیع خوی غیرانسانی خود چه کارها که نکرده و نمی کنند.
چند روز پیش شهر وان ترکیه دچار زلزله 7.2 مهیبی شد، شهر وان اغلب منطقه ای متشکل از مردم کردنشین می باشد. نکته جالب توجه داستان در حین کمک رسانی نیروهای امداد ترکیه به زلزله زدگان و آوارگان وان روزی نیست که خبری از حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در مدیای ترکیه و دنیا منتشر نشود، در جدید ترین این حملات تروریستی دیروز در  دو شهر یوکسک اووا و حکاری ترکه با استفاده از سلاح های سنگین به مانند راکت انداز و دیگر سلاح های دور برد به ماشین های نیروهای پلیس حمله تروریستی را انجام دادند. 
خوشبختانه در این حمله تروریستی هیچ یک از نیروهای پلیس کشته نشدند فقط زخمی و خسارات مادی به ماشین های پلیس وارد شده است.
آیا گروه رادیکالی به مانند حزب کارگران کردستان که به قول خود برای مردم کرد انسان کشته و ترور می کند لزومی به متوقف کردن حملات تروریستی به مانند اینچنین در حین کمک رسانی به مردم کرد شهر وان را درک نکرده است؟ یا اینجا مردم کورد تنها آلت دست اینچنین گروههای رادیکال و ضد انسانی شده اند. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/5svaagb
خبرهای داخلی و خارجی منتشر شده از آژانس های خبری ترکیه و دنیا حاکی از ورود تانک های ترکیه از منطقه شیرناک، اولو دره و سیلوپی به مناطق شمال عراق می باشد. سبب این امر نیز به احتمال زیاد نزدیکی به کمپ های سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در نواحی زاپ، خاکورک، آواشین و .. می باشد. خبرهای حاکی از بمباران کمپ های نام برده شده چه از طریق هوا و چه از طریق نیروهای زمینی می باشد. عملیات گسترده نیروهای نظامی ترکیه بعد از کشته شده 27 سرباز و پلیس ترکیه به دست میلیتانهای حزب کارگران کردستان شروع شده است، پ.ک.ک طی 27 سال گذشته بیش از 30.000 انسان را کشته است که بی شاز 750 غیرنظامی نیز قربانی این ترورها شده اند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6hck8jt
دیشب نیز هواپیماهای جنگی اف-16 ترکیه برای چندمین بار کمپ های پ.ک.ک در شمال عراق را بمباران کردند. بیشتر اهداف در روی کمپ های اوتشین، بال قایا، باسیان بوده است. هواپیماها جنگی از شهر شیمدینلی برخواسته اند. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6djp376

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya