Ana Sayfa » , , , , , , , , » در دره قازان ترکیه 49 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید Yazısını okuyorsunuz.

در دره قازان ترکیه 49 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آبان ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
در دره قازان ترکیه 49 میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید
نیروهای نظامی ترکیه بعد از عملیات تروریستی که از سوی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (PKK) در شهر حکاری و در منطقه چوکورجا انجام شده بود و منجربه کشته شدن بیش از 27 سرباز و پلیس و زخمی شدن 18 نفر شده بود عملیات وسیعی را در مناطق نزدیک به کمپ های حزب کارگران کردستان چه در داخل مرزهای ترکیه و چه در مرزهای عراق آغاز کرده اند در این عملیات بیش از 22 گردان یعنی نزدیک به 10 هزار نیروی متخصص و کاماندو شرکت دارند. 
نیروهای کاماندوی ترکیه دیروز طی درگیری که با میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) در منطقه دره قازان و در نقطه مرزی 0 با عراق داشته اند موفق به هلاکت رساندن تعداد بسیار زیادی میلیتان پ.ک.ک شده اند بدین صورت بنا به آمار رسمی که فرمانده کل نیروهای نظامی ترکیه منتشر کرده است طی 2 روز گذشته در منطقه بیش از 49 تروریست به هلاکت رسده است. 
بنا به اخباری که منتشر شده است و از قبل نیز مشخص بود پشمرگه های حکومت کردستان عراق و حکومت مرکزی نیز به صورت 24 ساعته با نیروهای نظامی ترکیه در حال همکاری می باشند، بسیاری از پشمرگه ها در راههای ارتباطی کمپ های زاپ و دیگر کمپ های نقاط صفر مرزی در حال نگهبانی بوده و راه را برای نظامیان ترکیه می گشایند.
هلی کوپترهای Skorksy و کبری نیز با از طریق هوا نیروهای زمینی را حمایت می کنند. 
ویدئوئی از عملیات کاماندوهای ترکیه در شهر چوکوراووا:
طی فیلم نیروهای نظامی ترکیه با 20 میلیتان حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) روبرو می شوند.
http://tinyurl.com/3d5gra5
http://tinyurl.com/3kqv6fa
همکاری پشمرگه (پیشمرگه) ها نیز با نیروهای نظامی ترکیه برای در حال انجام می باشد فیلم زیر نگهبانی و همکاری پشمرگه ها را با نیروهای کاماندوی ترکیه در کمپ های زاپ و دیگر نقاط 0 مرزی نشان می دهد:
http://tinyurl.com/6dte2fw
عملیات فوق نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (PKK) به عنوان عملیات 26 ثبت شده است. بیشتر عملیات نیروهای نظامی ترکیه در شهرهای شیرناک، حکاری، نقاط 0 مرزی و  شمال عراق در جریان می باشد. هدف عملیات فوق پاک سازی کمپ های مرزی پ.ک.ک الخصوص کمپ زاپ و آواشین که از مهمترین کمپ های پ.ک.ک بعد از قندیل می باشند برنامه ریزی شده است. 
نیروهای پشمرگه نیز در خطوط جلو و خط مقدم نیروهای نظامی ترکیه همکاری لوجستیکی با نیروهای ترکیه دارند.
نیروهای نظامی ترکیه اخبار مربوط به حضور میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (پەکەکە) را از منابع خودی، هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا، نیروهای پشمرگه تامین می شود.
هویت 7 میلیتان کشته شده حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) که توسط نظامیان ترکیه طی درگیری و تعقیب و گریز کشته شده اند مشخص شد، بنا به اخبار رسمی و دولتی 2 میلیتان تابعیت ترکیه، 3 ملیتان تابعیت ایران و 2 میلیتان دیگر تابعیت سوریه را داشته اند. مطبوعات ترکیه از استفاده ابزاری پ.ک.ک توسط ایران و سوریه بنا به رابطه شکرآب سیاسی ما بین سوریه و تجهیز ترکیه به سیستم دفاع ضد موشکی را از سوی ایران نشانه گرفته اند. به گفته منابع امنیتی فرمان ترورهای فوق از سوی تروریست فهمان حسین بات با کد رمز بهروز که تابع سوریه می باشد صادر شده است، تروریست فوق طی گذشته نیز در چندین قتل عام خونین که منجربه کشته شدن عده بسیار زیاد نیروی غیرنظامی بوده است شرکت داشته و یا فرمان ترور را صادر کرده است. به نظر متخصصین ترور و تروریسم زیر شاخه شاهین های آزاد کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) نیز به رهبری شخص فوق به همراه 2 نفر دیگر می باشد، شاهین های آزاد کردستان دست به عملیاتهای به شدت رادیکال و خشن می زنند. راقم سطور نیز در حادثه ای که شخص بمبی به خود بسته و  در میدان تاکسیم شهر استانبول خود را منفجر ساخت در نزدیکی میدان شهر بوده است. 
اطلاعات میلیتانهای کشته شده به قرار زیر می باشد:
رحیم یوسف با کد رمز آغیت روژهالت متلود 1989 ایران و تاریخ پیوستن به پ.ک.ک برابر با 2008 می باشد.
زکی ساوگین با کد رمز کاموران سربست متولد سال 1987 از شهر دیاربکر و تاریخ پیوستن به پ.ک.ک تاریخ 2005 از شهر ماردین می باشد.
محمد حاتمی متولد شهر اورمیه با کد رمز کانی اورمیه با تاریخ تولد 1985 و تاریخ پیوستن 2007 به پ.ک.ک
جیوان کچل با کد رمز روژهالت آرتش متولد سال 1988 سوریه و تاریخ پیوستن به حزب کارگران کردستان برابر با 2007 می باشد.
نومان تئموئی با کد رمز سردار برخودان متولد 1990 از ایران و در تاریخ 2006 به پ.ک.ک ملحق شده است.
پروانه دلائی با کد رمز ویان تولهیدان با تاریخ تولد 1990 از ایران و تاریخ پیوستن 2007 به حزب کارگران کوردستان
ارهان سوجائی با کد رمز زینار خریبو متولد 1988 از شهر وان ترکیه و تاریخ پیوستن 2008 به پ.ک.ک
منابع اخبار فوق:
http://tinyurl.com/68qsqpo
http://tinyurl.com/3zgwmtn
http://tinyurl.com/3ugcbkj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya