Ana Sayfa » , , , , , , , , » میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اشخاص غیرنظامی را هدف قرار می دهیم Yazısını okuyorsunuz.

میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اشخاص غیرنظامی را هدف قرار می دهیم

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مرداد ۳۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) اشخاص غیرنظامی را هدف خواهند گرفت
طبق بیانیه ای که از سوی گروه شاهینهای آزاد کردستان (Kurdistan Freedom Falcons) که زیر شاخه به شدت رادیکال و ایدئولوژیک حزب کارگران کردستان (PKK) می باشد منتشر شده است این گروه تروریستی از هدف قرار دادن اشخاص غیر نظامی و توریستها خبر داده است.
گروه رادیکال و تروریستی شاهین های آزاد کوردستان به سبب حملات چند روزه گذشته نیروهای نظامی ترکیه بر پایگاههای پ.ک.ک، پژاک، شاهین های کردستان و ... در کوههای قندیل، زاپ، خاکورک(خواکورک) و ... بیانیه ای را منتشر ساخته و در آن بیانیه از شدت گیری حملات خود و تعین اهداف جدیدی مانند توریستها و اشخاص عادی و شهروندان خبرداده است.
بیانیه مذکور را سایت رسمی خبرگزاری سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان یعنی آ.ان.اف منتشر ساخته است.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/3n3yyka
بعد از اوجالان رهبری شورای موسوم به ک.ج.ک بر عهده مراد کاراایلان می باشد. بعد از مراد کارایالان سه زیرشاخه دیگر وجود دارد که یکی از آنها گروه به شدت رادیکال و ایدئولوژیک شاهین های آزاد کردستان (Teyrêbazên Azadiya Kurdistan) می باشد. این گروه تاکنون در ترکیه عملیات تروریستی بسیار وحشتناکی انجام داده است و بیشتر میلیتانهای خود را به مانند بمب انفجاری زنده تعلیم می دهد. در آخرین عملیات تروریستی شاهین های آزاد کوردستان که پارسال در شهر استانبول و در میدان تاکیسم شهر بوقوع پیوست. 1 میلیتان شاهین های آزاد کردستان با بستن مقدرای مواد منفجره و نزدیک شدن به مقر پلیس خود را منفجر ساخت. راقم سطور خود 5 دقیقه قبل از این حمله تروریستی در محل بود.          

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya