Ana Sayfa » , , , , , , , , » چهار میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید Yazısını okuyorsunuz.

چهار میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آبان ۰۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
چهار میلیتان حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به هلاکت رسید
طی عملیاتی که نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) شروع کرده اند دیروز طی درگیری دو طرفه در نواحی چوکورجای شهر حکاری نیروهای نظامی ترکیه موفق به هلاکت رساندن 4 میلیتان حزب کارگران کردستان شده اند، در این عملیات 1 سرباز ترکیه نیز کشته شده است.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6fwoyhg
به علت همکاری نیروهای پشمرگه حکومت کردستان با نیروهای نظامی ترکیه بر علیه میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) مراد کاراایلان رهبر فعلی پ.ک.ک طی نامه ای از مسعود بارزانی خواسته نیروهای خود را برای همکاری با ترکیه بکار نبرد چون این حرکت وی در تضاد با منابع کردها می باشد. یادآور می شوم نیروهای پیشرمگه حکومت کردستان عراق به صورت 24 ساعته در کمپ های زاپ در حال نگهبانی بوده و نهایت همکاری را با نیروهای نظامی ترکیه دارند. 
منبع خبر:
http://tinyurl.com/63lotyr
بر اساس آخرین اخباری که از سوی مقامات رسمی نظامی ترکیه منتشر شده است تعداد میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Kurdistan Workers' Party) که در عملیات نیروهای نظامی ترکیه به هلاکت رسیده اند به 100 نفر رسیده است. دو روز پیش رئیس کل نیروهای نظامی ترکیه از آمار 49 تروریست کشته شده در منطقه قازان ترکیه خبر داده بود.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/6jpxsbm

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya