Ana Sayfa » , , , , , , , , » تله انفجاری میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) سبب کشته شدن 3 سرباز شد Yazısını okuyorsunuz.

تله انفجاری میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) سبب کشته شدن 3 سرباز شد

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آبان ۰۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
تله انفجاری میلیتانهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) سبب کشته شدن 3 سرباز شد
در حدود 3 روز پیش بیش از 200 میلیتان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) طی حمله هماهنگی به 8 نقطه نظامی ترکیه حمله کردند که طی این حمله بیش از 27 سرباز و پلیس کشته و بیش از 18 نفر دیگر زخمی شد، بعد از این عملیات تروریستی نظامیان و نیروهای امنیتی ترکیه در منطقه چوکورجا، حکاری نیروهای نظامی خود را مستقر کرده و دست به تعقیب میلیتانهای حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) زدند. در حین تعقیب و گریز میلیتانهای پ.ک.ک با گذشاتن بمب های دست سازی که از راه دور کنترل می شده است در حین گذر سربازان منفجر کرده است. در این حمله تروریستی بنا به اخبار اولیه 3 سرباز ترکیه کشته و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
منبع خبر:
http://tinyurl.com/65lkglm 
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان در حین دفن اجساد میلیتان های کشته شده
نیروهای نظامی ترکیه در حال پس دادن جنازه میلیتانهای پ.ک.ک در شهر حکاری به خانواده های خود بوده اند و پس از تحویل و در هنگام کفن و دف ناگهان گروهای از میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) به سوی مامورین نظامی آتش گشوده اند که طی این حمله تروریستی 1 سرباز ترکیع کشته و 6 سرباز دیگر زخمی شده اند.
منبع خبر:
 http://tinyurl.com/62c3t2p

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya