Ana Sayfa » , , , , , , , , » حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک Yazısını okuyorsunuz.

حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, مهر ۲۲, ۱۳۹۰ - 0 comments
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (PKK) طی حمله تروریستی در شهر دیاربکیر ترکیه منجربه زخمی شدن 3 سرباز ترکیه شدند. میلیتانهای حزب کارگران کردستان از نقاط مختلفی و با سلاح های دوربرد این حمله تروریستی را انجام دادند، یکی از نقاط استفاده شده در این حمله تروریستی مسجد موجود در محل می باشد.
حمله تروریستی میلیتانهای حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) در ساعات پایانی شب و در منطقه چینار شهر دیاربکیر ترکیه بوده است.
نیروهای امنیتی ترکیه در حال انجام عملیات در منطقه برای دستگیری تروریستها می باشند.
منبع خبر مترجم:
http://tinyurl.com/6he5r5d
میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) طی 3 ماه گذشته حملات تروریستی بسیار وحشتناکی را انجام داده اند، کشته شدن 2 کودک 8 ساله و 8 ماه از ضد انسانی ترین سوابق پ.ک.ک طی چند ماه گذشته بوده است. درگیری بین نیروهای امنیتی ترکیه و میلیتانهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان بعد از شدت بخشیدن دوباره پ.ک.ک و ترویج ترور و تروریسم در شهرهای ترکیه بوده است. ترکیه در حال نوشتن قانون اساسی می باشد که بدون شک حقوق اقلیت کرد و دیگر اقلیت های ساکن ترکیه با استانداردهای اروپائی نیز در این قانون اساسی جای خواهد گرفت. با توجه به حوادثی که در منطقه اتفاق افتاده است سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان مجبور به تغییر اسم، شیوه و ... می باشد، بر این اساس شاخه بدون سلاح و شهری این سازمان یعنی ک.ج.ک در حال گسترش و سیاسی شدن است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya