Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » دو اورمیه ای نایب قهرمان مسابقات بین المللی فوتبالدستی رنگینك جهانی شدند Yazısını okuyorsunuz.

دو اورمیه ای نایب قهرمان مسابقات بین المللی فوتبالدستی رنگینك جهانی شدند

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, آذر ۲۰, ۱۳۹۰ - 0 comments
اورمیه – بر اساس گفته های سرپرست هیات انجمنهای ورزشی آزربایجان غربی به خبرگزاری ایرنا دو ورزشكار شایسته اورمیه ای موفق به كسب مقام نایب قهرمانی مسابقات بین المللی آزاد فوتبالدستی رنكینگ جهانی مالزی شدند.
'امیر جلالی' و 'اكبر پورزارع' دو ورزشكار اورمیه ای هستند كه به همراه تیم اعزامی ایران در این مسابقات حضور داشتند و در گروه B (نیمه حرفه ای) به مصاف رقیبان رفتند.
وی اظهار كرد: این مسابقات با حضور 180 ورزشكار از 11 كشور مالزی، آمریكا، چین، ایران، كره جنوبی، آفریقا، آلمان، انگلیس، برزیل، هند و پرتغال در شهر كوالالامپور برگزار شد.
وی گفت: تیم اعزامی ایران در این مسابقات با 11 ورزشكار حضور داشت كه موفق به كسب چهار كاپ در گروه A (حرفه ای) و چهار كاپ در گروه B ( نیمه حرفه ای) و سه كاپ در گروه c(غیرحرفه ای) شد و در مجموع تیمی با شایستگی تمام توانست پس از تیم آمریكا مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
وی اعلام كرد: این مسابقات در 5 مرحله و در دو بخش انفرادی و دوبل برگزار شد و تیم میزبان به مقام سوم رسید.
رحمت خدا كه به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می كرد، افزود: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود و قهرمانان مطرحی همچون تونی اسپریدمن و مایك آمریكایی و كریستوفر آلمانی در آن حضور داشتند.
تیم منتخب كشورمان بنا به دعوت فدراسیون جهانی فوتبالدستی ITSF و هماهنگی فدراسیون انجمنهای ورزشی و كمیته فوتبالدستی به این تورنمنت اعزام شده بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya