Ana Sayfa » , , , , , , , » بیش از 400 ترک سوریه ای که از قتل عام گریخته اند وارد ترکیه شدند Yazısını okuyorsunuz.

بیش از 400 ترک سوریه ای که از قتل عام گریخته اند وارد ترکیه شدند

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - شنبه, تیر ۳۱, ۱۳۹۱ - 0 comments
درگیری های شدید در سوریه ادامه دارد. طی روزهای گذشته چندین بار مناطق ترک نشین سوریه از جمله منطقه لازقیه مورد بمباران هوائی نیروهای بشار اسد واقع شد. طی دیروز بر اثر این بمباران 9 زخمی، 151 سوریه ای و 400 ترک سوریه ای موفق به فرار از بمباران شده  وبه ترکیه گریختند.
در همین اثنا شهر مقابل حاتای و ریحانلی ترکیه در خاک های سوریه به دست مخالفین بشار اسد افتاده و معترضین سوریه ای اولین تصاویر خود را از این در ورودی بر روی اینترنت منتشر ساختند.
بمباران مناطق ترک نشین سوریه همچنان ادامه دارد.
روستاها و مناطق ترک نشین سوریه از جمله مناطق لازقیه طی روزهای متوالی مورد بمباران هوائی نیروهای مسلح بشار اسد و رژیم بعث قرار گرفته و تلفات سنگینی را بر نیروهای غیرمسلح وارد ساخت. تنها طی دیروز دهها راکت به روستاهای ترک نشین کولجوک و آقجاباییر و ... اثابت کرده است.
نیروهای مخالف بشار اسد منطقه محاصره خود را از سمت حلب به ایدلیب تغییر داده و توانستند یکی از پایگاه های رادار را بدست خود گیرند. 
فرار از سوریه با سرعت تمام ادامه دارد.
با افزایش جنگ داخلی و کشتار در سوریه هر روزه بر تعداد اشخاصی که وارد ترکیه و دیگر کشورهای هم مرز ترکیه می شوند افزوده می شود. دیروز نیز تعداد زیادی سوریه ای وارد ترکیه شده و در پایگاه نظامی ترکیه در حاتای مستقر شدند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/d2pd6jj

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya