Ana Sayfa » , , , , , , , , , » تصاویر ویدئوئی دیدار مامورین اطلاعات ایران با اعضای حزب کارگران کردستان در اینترنت منتشر شد Yazısını okuyorsunuz.

تصاویر ویدئوئی دیدار مامورین اطلاعات ایران با اعضای حزب کارگران کردستان در اینترنت منتشر شد

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, شهریور ۱۴, ۱۳۹۱ - 0 comments
با دستگیری تنی چند از مامورین اطلاعاتی و جاسوسان ایران در ترکیه رفته رفته ابعاد دیگر موضوع آشکارتر می گردد. با نفوذ سازمان اطلاعاتی ترکیه در بین جاسوسان و نیروهای اطلاعاتی ایرانی در ترکیه نیروهای ترکیه ای موفق به تثبیت ویدئوئی اعمال نیروهای اطلاعاتی ایران گشته اند. دیدار با جاسوس ترکیه و داد و ستد اسناد نظامی، دیدار با اعضای حزب کارگران کوردستان و ... از جمله مهمترین اعمال ثبت شده نیروهای اطلاعاتی ایران در ترکیه می باشد. در جدیدترین مورد امروز سایتهای روزنامه ای ترکیه اقدام به نشر تصاویر ویدئوئی دیدار نیروهای اطلاعاتی و جاسوسی ایران با اعضای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) نموده اند.
در ویدئوئی که از سوی سازمان اطلاعاتی ترکیه منتشر شده 2 زن عضو حزب کارگران کوردستان در اتاقی در حال دادن اطلاعات نظامی و امنیتی به نیروهای اطلاعاتی ایران می باشند. اعضای حزب کارگران کردستان در سوالی که از سوی مامورین اطلاعاتی ایران در مورد وضعیت امروز حزب کارگران کوردستان پرسیده می شود این گونه پاسخ می دهند:
حزب کارگران کردستان امروزه از نظر سیاسی قدرتمند نمیباشد و در موضوع نظامی نیز قدرت و توان ما در حدی میباشد که در جنگی مقابل نیروهای نظامی ترکیه بایستیم. ولی اگر 2 یا 3 دولت به اعضا و مواضع حزب کارگران کوردستان حمله کند ما نمی توانیم در مقابل آنان ایستادگی کنیم.
در جائی دیگر از ویدئو چنین دیالوگ هائی رد و بدل می شود:
مامور اطلاعاتی ایران: آیا رد داخل مرزهای ترکیه با نیروهای نظامی اش با جنگ پرداخته اید؟
عضو حزب کارگران کردستان: بله بارها، ولی به علت مسائلی که سبب دستگیری عبدالله اوجالان شده است ضعف هائی در حزب کارگران کوردستان بروز کرده است. اگر سازمانی نتواند رهبر خود را آزاد سازد بدون شک از هم می پاشد و جامعه خود را نیز نمی تواند نجات دهد.
مامور اطلاعاتی ایران: وضعیت کنونی چگونه میباشد و در آینده چه خواهد شد؟
عضو حزب کارگران کردستان: همانطور که عرض کردم امروز زیاد از نظر نظامی قدرتمند نمی باشیم و حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) دچار ضعف هائی گشته است. کردها در ترکیه در حال امتحان کردن وضعیت جدیدی میباشند و دولت ترکیه در نوع نگرشش به کردها تغییراتی داده است که این سبب سختتر شدن ماجرار گردیده؛ آزادی های کوردها به حدی میباشد که سازمان حزب کارگران کردستان را دچار مشکل کرده است.
جاسوسان و مامورین اطلاعاتی ایران از زمان ورود به ترکیه تحت تعقیب نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ترکیه بودند و پس از جمع آوری اسناد از سوی سیستم قضائی ترکیه هفته جاری طی عملیاتهای همزمانی در شهرهای وان، ایغدیر، قارص، آغری و ...دستگیر شدند. 
منبع ترجمه مقاله: روزنامه زمان چاپ ترکیه
http://tinyurl.com/cpvejd7
ویدئوی دیدار اعضای حزب کارگران کردستان با جاسوسان و نیروهای اطلاعاتی ایران:
در همین رابطه:
فعالیت صدها جاسوس و مامور اطلاعاتی ایران در ترکیه:
تصاویر ویدئوئی جاسوسان و مامورین اطلاعات ایران در ترکیه منتشر شد:
دستگیری چندین مامور اطلاعاتی ایران در ترکیه:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya