Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » طی 18 ماه گذشته در سوریه 29.388 انسان کشته شده Yazısını okuyorsunuz.

طی 18 ماه گذشته در سوریه 29.388 انسان کشته شده

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, شهریور ۱۴, ۱۳۹۱ - 0 comments
از زمان وقوع اعتراضات در سوریه تاکنون 29.388 نفر کشته شده اند، از این تعداد کشته شدگان 2.230 کودک، 2.517 زن بوده اند، 979 نفر نیز بر اثر جراحات وارده از انواع شکنجه ها کشته شده اند.
آمار کشته شدگان فوق از سوی شورای انقلاب سوریه منتشر شده است. پایگاه حقوق بشر سوریه که در لندن واقع شده است بیشترین آمار کشته شده ها را در ماه آگوست معرفی کرده است. بر اساس آمارهای ارگانهای حقوق بشری در ماه آگوست که مصادف با ماه رمضان در کشورهای اسلامی می باشد حدود 6.808 انسان کشته شده است. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/c4zej8e
ترکیه در حال برنامه ریزی برای منطقه پرواز ممنوع یا ‘light’ در سوریه می باشد
ترکیه در حالیکه در شورای امنیت سازمان ملل نتوانست همکاری کشورهای حاضر را برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه جلب کند اکنون با تغییر برنامه های خود در حال پیگیری موضوع می باشد.
بنا به ادعای روزنامه Washington Post آمریکا ترکیه در حال بررسی مدلی جدید از پرواز ممنوه بر فراز سوریه می باشد. این مدل که به ‘light’ معروف می باشد در قسمتی از آسمان سوریه محقق خواهد شد. آمریکا به علت مسائل انتخاباتی داخلی اش زیاد به این طرح نیز چراغ سبز نشان نداده است.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/9tpgwvb
آمار سازمان ملل: در ماه آگوست 100.000 سوریه ای از این کشور گریخته اند
بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی ارگانهای حقوق بشر سازمان ملل تنها در ماه آگوست 2012 صدها هزار سوریه ای از این کشور گریخته اند. اکنون در ترکیه حدود 80.000، در لبنان 59.000 و در اردن نیز 77.000 سوریه ای وجود دارد.
بر اساس گفته های خانم Melissa Fleming طی ماه های گذشته فرار ها از سوریه به شدت افزایش یافته است. در ماه آگوست بیشترین ورودی به مرزهای کشورهای هم مرز ترکیه ثبت گردیده است، برای مثال اکنون در ترکیه 80.000 سوریه ای وجود دارند که بنا به آمار 8 هزار نفر نیز در پشت مرزهای در حال ثبت ورود به ترکیه اند.
بر اساس آمار رسمی از شروع اعتراضات تا به اکنون حدود 234.368 نفر از سوریه گریخته اند.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/ccs88xl

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya