Ana Sayfa » , , , , , , , , , » حمله به کنسولگری ایران در استانبول Yazısını okuyorsunuz.

حمله به کنسولگری ایران در استانبول

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, مهر ۱۴, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس اخباری که در سایت خبری روزنامه استار چاپ ترکیه منتشر شده است شخصی با تابعیت ایران حمله ای با مولوتوف کوکتل به سفارت ایران در شهر استانبول را محقق ساخته است.  
پلیس ترکیه پس از این حمله تمامی دوربینهای موجود در منطقه را بازبینی کرده و موفق به دستگیری شخص مظنون گشته است. شخص مذکور به همراه خانواده ای تابعیت ایران را داشته و علت این حمله با مولوتوف کوکتل را ظلمی که از دولت ایران دیده بیان کرده است.
کنسولگری ایران که در جاده جاغال اوغلو شهر استانبول واقع شده است صبح امروز در ساعت 07:30 توسط فردی با تابعیت ایران مورد حمله واقع شد. به علت وجود مامورین امنیتی در محل مولوتوف کوکتل پرتاب شده به در ورودی کنسولگری ایران برخورد کرده و سبب بروز آتش سوزی گشت که توسط مامورین کنسولگری ایران موفق به خاموش کردن آتش گشتند.
بنا به ادعا حمله کنندگان به کنسولگری ایران 2 نفر بوده اند که پس از حمله موف به فرار گشته اند ولی پلیس ترکیه موفق به دستگیری مظنونی در رابطه با این حمله گشته است.
پس از انجام این حمله نیروهای پلیس بسیاری زیادی به منطقه اعزام شدند که باتوجه به دوربین های موجود در محل شخصی ایرانی الاصل با نام جواد بی زهتاب به عنوان مظنون دستگیر شده است. شخص ایرانی مورد نظر نویسنده می باشد. پلیس برای دستگیری شخص دوم در حال انجام بازپرسی میباشد.
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8m4kkz9

فیلمی در رابطه با حمله به کنسولگری ایران در استانبول:
http://tinyurl.com/9pjnwfa

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya