Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » هواپیماهای F-16 ترکیه اینبار هوایپمای ارمنستان را ملزم به فرود اجباری کردند Yazısını okuyorsunuz.

هواپیماهای F-16 ترکیه اینبار هوایپمای ارمنستان را ملزم به فرود اجباری کردند

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, مهر ۲۴, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس اخباری که دقایقی پیش از مدیای ترکیه منتشر شده چندین جنگده F-16 ترکیه با ورود هوایپمای مسافربری ارمنستان که از فرودگاه ایروان عازم سوریه مورد تعقیب قرار داده و در شهر ارزروم ترکیه هوایپمای ارمنی ملزوم بره فرود اجباری گشته است.
منابع دیپلماتیک مقصد هواپیمای ارمنستان را شهر حلب سوریه و هدفش را نیز ارسال کمک های بشر دوستانه به سوریه بیان کرده اند. 
بینالی ییلدیریم وزیر حمل و نقل ترکیه در اولین رفلکس به فرود هوایپمای ارمنستان علت فرود را مسائل تکنیکی معرفی کرده و اجباری در فرود از سوی ترکیه را رد کرده و به گفته وی خلبان با میل خود به علت مسائل تکنیکی در فرودگاه ارزوم ترکیه به زمین نشسته است.  
اخبار منتشر شده اولیه حاکی از بازرسی معمولی هواپیما جهت عدم انتقال تجهیزات نظامی به سوریه توسط دولت ارمنستان می باشد و بنا به گفته وزیر اومور خارجه ترکیه پس از بازرسی ها در صورت عدم وجود مشکلی هواپیمای ارمنی به راه خود ادامه خواهد داد.   
فیلم ویدئوی فرود هواپیمای ارمنستان در ترکیه:
http://tinyurl.com/9cfwnfb
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8mec66h
ارمنستان: ترکیه در حال اجرای شوئی می باشد
مسئولین ارمنی در اولین ساعات پس از فرود اجباری هواپیمای ارمنستان در شهر Erzurum ترکیه واکنش نشان داده و ترکیه را به اجرای شو متهم کرده اند.
مدیر شرکت هواپیمائی Air Armenia فرود اجباری هواپیمای ارمنستان را در ترکیه روال عادی توصیف کرده و در دفعات قبل نیز بازرسی های روتین این چنینی نیز محقق شده است. وی فردو اجباری هواپیمای ارمنستان را توسط جنگنده های ترکیه بازی رسانه های چندین مدیا معرفی کرده و فردو و بازرسی هوایپامی طرف ارمنی را با استناد به اسناد امضاء شده بیت دو طرف عادی توصیف کرد. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/8npt45n
خبر به روز خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya