Ana Sayfa » , , , , , , , , , » پرتال BlackBerry Developer مجهز به زبان ترکی گشت Yazısını okuyorsunuz.

پرتال BlackBerry Developer مجهز به زبان ترکی گشت

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آذر ۲۷, ۱۳۹۱ - 0 comments
کمپانی Research In Motion برای افزایش خدمات و سرویس دهی به کاربران ترکیه ای وسهم داشتن در بازار فن آوری اطلاعات ترکیه اقدام به تجهیز پرتال BlackBerry Developer نموده است. 
کمپانی بلک بری از هدف گزاری شرکت برای توسعه زیرساختهای فن آوری اطلاعات ترکیه خبر داده است، و یکی از مهمترین اقدامات این بخش را اضافه نمودن زبان ترکی به بخش توسعه دهندگی بلک بری نام برده است.
از این پس توسعه دهنده گان ترکیه ای خواهند توانست به اطلاعات 80 میلیون کاربر بلک بری دسترسی داشته و سعی در توسعه نرم افزاهای بیشتری به زبان ترکی و ... داشته باشند. 
بخش زبان ترکی پرتال بلک بری ساپورت تکنیکی و اطلاعاتی وسیع را از زبان ترکی برای برنامه نویسان جوان و توسعه دهنده گان آغاز نموده است. در پرتال زبان ترکی بلک بری اطلاعات جامعی در رابطه با BlackBerry Payment Service ، BlackBerry Advertising Service و BlackBerry App World به وفور یافت می شود. در دیگر بخش های پرتال نیز سوال و جواب های توسعه دهنده گان جوان مورد بررسی قرار می گیرد. 
از دیگر کارهای شرکت بلک بری در بازار تلفن همراه ترکیه می توان به آموزش 140 دانش جوی ترکیه ای انتخاب شده از دانشگاه های آی تی برتر ترکیه اشاره داشت. دانش جویان انتخاب شده اکثراً برای همکاری با کمپانی بلک بری در ترکیه تعلیم می بینند.
پرتال بلک بری که روزنامه میزبان 5 میلیون دانلود اپلیکیشن می باشد با چنین قدم هائی سعی در بدست آوردن سهم بیشتری از بازار تکنولوژی تلفن های همراه در ترکیه را برنامه ریزی کرده است.
برای دسترسی به پرتال ترکی بلک بری می توان از طریق لینک زیر اقدام نمود:
http://www.bb10turkiye.com/ 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bvjg3lu

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya