Ana Sayfa » , , , , , , , » سایت yelp.com بزرگترین سایت سرویس دهنده دنیا به زبان ترکی مجهز گشت Yazısını okuyorsunuz.

سایت yelp.com بزرگترین سایت سرویس دهنده دنیا به زبان ترکی مجهز گشت

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - دوشنبه, آذر ۲۷, ۱۳۹۱ - 0 comments
مدیران سایت شناخته شده yelp.com طی خبری از تجهیز تمامی خدمات خود به زبان ترکی خبر دادند. از این پس اشخاصی که در ترکیه ساکن اند تنها با ورود به آدرس Yelp.com.tr و ایجاد یک حساب کاربری خواهند توانست از تمامی سرویسهای این سایت جهانی به زبان ترکی بهره ببرند. 
سایت Yelp.com.tr برنامه های کاربردی برای آیفون و آندروید را نیز به صورت مجانی عرضه کرده است. 
آقای Miriam Warren مسئول بازاریابی سایت مذکور در مورد تجهیز سایت yelp.com به زبان ترکی چنین گفت: 
ترکیه به سبب مسائل جغرافیائی ، تاریخی، سیاسی و ..همیشه به مانند پلی ارتباطی قاره آسیا و اروپا را به هم متصل نموده است. هدف شرکت ما از تجهیز سایت به زبان ترکی سرویس دهی به تمامی کاربران ترکیه ای برای دسترسی آسان به بهترین محصولات، مارک ها  و به تمام معنا انتخاب ما به عنوان رهبری برای سرویس و خدمات دهی می باشد. ترکیه به علت ترکیب جمعیتی جوانش در اروپا جزء مهمترین کشورهائی می باشد که به علت نیروی کار ما برنامه ریزیهای مشخصی برای آن داشته ایم. رشد اقتصادی و سیاسی ترکیه در هر روز قدمی جدید برای فتح قله های ترقی می باشد و ما خواهان سرویس دهی و برنامه ریزی برای گسترش ارتباطات مابین سرویس دهنده ها و استفاده کننده گاه از این خدمات می باشیم.
دراولین هدف گذاری شهر تاریخی استانبول برای سرویس دهی کاربران ترکیه ای Yelp.com.tr برگزیده شده است. در کنار استانبول رفته رفته تمامی شهرها و مناطق ترکیه مجهز به سرویس دهی به  زبان ترکی خواهند گشت و در کنار این خدمات ما در ترکیه علاوه بر زبان ترکی به 12 زبان و لهجه نیز ادامه خواهد داشت. 
هدف Yelp.com.tr دسترسی آسان به اطلاعات موسسات ، اشخاص، شرکتها و ... هست که در محل زندگی شما به ارائه خدمات می پردازند. سایت در سال 2044  ودر سانفرانسیسکو راه اندازی شده است و بر اساس آخرین آمارگیری هر ماه میزبان 84 میلیون کاربر می باشد. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/cyqno3a

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya