Ana Sayfa » , , , , , , , , » شروع آموزش زبان مادری از بطن مادر Yazısını okuyorsunuz.

شروع آموزش زبان مادری از بطن مادر

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, دی ۱۹, ۱۳۹۱ - 0 comments
بر اساس نتایج جدیدترین تحقیقات علمی صورت گرفته از سوی دانشمدان آمریکائی و سوئدی کودکان پس از گذشت چندین ساعت از تولد می توانند مابین زبان مادری و زبان بیگانه تمایز قائل شوند.
نتایج تحقیقات جدید حاکی از شروع درک نوزادان از زبان مادری در بطن مادر می باشد. زبان شناسان طی پروژه ای تحقیقی 80 کودک که دارای زبان مادری انگلیسی و سوئدی بوده اند را مورد تحقیق قرار داده اند. تحقیقات روی نوزادانی که 7 – 75 ساعت از تولدشان گذشته صورت گرفته است و دانشمندان به نوزادان زبان مادری کودک را با استفاده از تجهیزاتی آموزش داده اند.
در حالی که کودکان در حال گوش دادن به زبان مادری خود بوده اند در عین حال به شیشه شیری که به آن سنسورهائی متصل بوده نیز توجه کرده اند و رفلکس نشان داده اند. رابطه مابین نوشیدن شیشه شیر و گوش دادن به زبان مادری با توجه به آمارهای کامپیوتری حاکی از ارتباط زبان مادری با رفلکس به نوشیدن شیر می باشد که نوزادان در هر بار مکیدن شیشه شیر آواهای صدادار مشخصی را تولید کرده اند.
رفلکس نوزادانی که در بطن مادر اند با نوزادان پس از تولد در رابطه با زبان مادری و زبان بیگانه متفاوت از هم می باشد. نوزادان داخل بطن مادر با واکنش طولانی به زبان بیگانه رفلکس نشان می دهند در حالیکه نسبت به زبان مادری اینگونه نمی باشد، در عین حال نوزادان پس از تولد نسبت به زبان بیگانه رفلکس سریعی نشان می دهند که زبان شناسان این رفلکس سریع را ناشی از شناخت زبان بیگانه از زبان مادری کودک می دانند. 
تامل کنید که کودکی که پس از تولد بین زبان مادری و زبان بیگانه را متوجه می شود در بزرگسالی اگر زبان بیگانه ای به وی تحمیل گردد دچار چه امراض روانی متعددی می گردد. 
منبع ترجمه خبر:
http://tinyurl.com/bjhwvbq

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya