Ana Sayfa » , , , , , , , , , » واژگونی اتوبوس راهیان نور اینبار جان دانش آموزان اورمیه ای را گرفت Yazısını okuyorsunuz.

واژگونی اتوبوس راهیان نور اینبار جان دانش آموزان اورمیه ای را گرفت

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, بهمن ۰۸, ۱۳۹۱ - 0 comments
خبر تلفات واژگونی دانش آموزان در ایران طی ماههای گذشته سرو صدای زیادی را در مدیا به پا کرده بود که با خبر واژگونی اتوبوس دانش آموزان اورمیه ای به ید طولانی حوادث راهیان نور افزوده شده و دوباره داغ خانواده های کودکان تازه گشت.
بنا به اخبار سایت ایرنا اتوبوس حامل دانش آموزان پسر اورمیه ای اعزام به مناطق جنگی ظهر امروز در لرستان دچار سانحه شده و بنا به اخبار دولتی غیرموثق و غیرقابل تائید 1 دانش اموزان اورمیه ای کشته و 20 زخمی به بار آورده است.
خبر حادثه برای اتوبوس راهیان نور دانش آموزان اورمیه ای از سوی سرهنگ یوسف حق دوست اعلام شده است. بنا به سخنان وی اتوبوس راهیان نور در محور پل دختر در استان لرستان وازگون شده و دانش آموزان از پنجره ها به بیرون از اتوبوس پرت شده اند.
بنا به اخبار اولیه دانش آموزان اورمیه در مقطع دوم دبیرستان بوده اند، نام دانش آموز فوت شده مهدی جوانی گزارش شده ولی از تلفات احتمالی و یا مجروحین کوچکترین خبری درز نکرده است. 
متاسفانه تکرار حوادث کشتار دانش آموزان در اردوهای اجباری راه نور نشان از عدم ارزش انسان و الخصوص جوانان در ایران را بار دیگربه رخ می کشد، اگر زیرساختهای لازم برای انتقال دانش آموزان به مناطق جنگی وجود ندارد علت اجباری نمودن اعزام دانش آموزان و داغدار کردن خانواده اه چه می باشد؟ متاسفانه در ایران مسئولی نیز پاسخگوی این مسائل نبوده و نیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya