Ana Sayfa » , , , , , , , , » خبر فوری: سقوط هوایپما در شهر اورمیه Yazısını okuyorsunuz.

خبر فوری: سقوط هوایپما در شهر اورمیه

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, اردیبهشت ۳۰, ۱۳۹۳ - 0 comments
اومود اورمولو
بر اساس منابع محلی یک هوایپما در نزدیکی روستای خان‌شان شهر اورمیه سقوط کرده است.
راننده‌هائی که در مسیر بوده‌اند از آتش گرفتن موتور هوایپما خبر می دهند، صدها آمبولانس و نیروی آتش نشانی از نزدیک شهر اورمیه به نزدیکی فرودگاه اورمیه اعزام شده‌اند.
روستای خان‌شان مابین روستاهای حیدرلوی و چنقرالوی اورمیه می باشد.
هنوز از تعداد کشته‌شده گان یا مجروحین احتمالی خبری در مئدیای دولت ایران منتشر نگردیده است.
شبکه استانی اورمیه در اولین واکنش به خبر سقوط هوایپما در شهر اورمیه سقوط هواپیما را به کل تکذیب کرد،البته در زلزله ورزقان نیز 2 روز صدا و سیمای ملی برنامه جنگ شب پخش می کرد و اقدام به سانسور زلزله آزربایجان نموده بود.
تکذیب های پی‌درپی مسئولین محلی درباره عدم سقوط هواپیمای مسافربری در شهر اورمیه سوالات بی جوابی در باره علت وجود نور چند دقیقه‌ای بسیار شدیدی همراه با اعزام دهها آمبولانس و آتش نشانی به منطقه را بی پاسخ گذاشته، شاید مسئله سوای هواپیمای مسافربری امنیتی و نظامی بوده باشد که بدین سرعت مسئولین محلی در حال تکذیب سقوط هواپیما می باشند.
یادآور شویم در 19 دی 1389 نیز در حوالی شهر اورمیه هواپیمائی بوئینگ تهران- اورمیه سقوط کرد که در این حادثه دلخراش 87 نفر از مسافران جان باختند، هنوز علت سقوط هواپیما از سوی مسئولین مرتبط دولت ایران مشخص نشده است.
تصاویر اولیه‌ی شئی نورانی که دیشب در آسمان شهر اورمیه مشاهده گردیده ولی علارغم گذشت بیش از 12 ساعت از وقوع حادثه به جزء تکذیب های سریع و غیرعادی شاهد سخن قانع کننده‌ای در این مورد از سوی مسئولین دولت ایران نبوده‌ایم.












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya