Ana Sayfa » , , , , , , , , » بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اورمو در محکومیت آتش زدن حسینه در تیکان تپه توسط اکراد افراطی Yazısını okuyorsunuz.

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اورمو در محکومیت آتش زدن حسینه در تیکان تپه توسط اکراد افراطی

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, دی ۰۹, ۱۳۸۸ - 0 comments










متاسفانه در روز تاسوعای حسینی و در ماهی حرام اطلاع یافتیم که در گوشه ای از خاک آزربایجان در تیکان تپه دوباره بدخواهان این خاک دست به توهین و حقارتی دیگر نسبت به هویت و ایمان ملت آزربایجان زدند.
در خبر ها خواندیم که عده ای از اکراد افراطی و اکثرا طرفدار وهابیت در تیکان تپه حسینه این شهرآزربایجانی را به آتش کشیده اند.
ما به عنوان دانشجویان دانشگاه آزاد اورمو ضمن محکوم کردن و اعلام نفرت قلبی و شدید خود از این حرکت و رفتار های مشابه پیشین اعلام می داریم :
اهانت به نام، هویت، دین و تاریخ آزربایجان در هر جا و توسط هر کسی باشد محکوم بوده و باعث واکنش شدید و کوبنده ملت تورک و مسلمان( اعم از شیعه و سنی ) آزربایجان خواهد شد.
با اطلاع از این که این اکراد تندرو در زیر این حرکت مقاصد دیگری را دارند به آنان اخطار می دهیم که خود را گرفتار این بازی خطرناک نکنند که در هر صورت ضرر دیدگان خود آنها خواهند بود.
از تمام فعالین و دانشجویان تورک آزربایجانی می خواهیم که با مطالعه و هوشیاری در این باره ، این حرکت را محکوم کرده و در راستای اطلاع رسانی و روشنگری دیگر آزربایجانیان تلاش نمایند.
از مسئولین منتسب استان می خواهیم که اقدامات لازم را جهت دست گیری این افراد و زمینه سازی برای جلوگیری از اقدامات مشابه را فراهم گردانند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اورمیه


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya