Ana Sayfa » , , , , , , , » قریب به 90 درصد متکدیان شهر اورمو غیر بومی هستند Yazısını okuyorsunuz.

قریب به 90 درصد متکدیان شهر اورمو غیر بومی هستند

Kategori: , , , , , , , , Umud Urmulu - جمعه, دی ۲۵, ۱۳۸۸ - 0 comments














خبرگزاری مهر: معاون خدمات شهری شهرداری اورمو(اورمیه) بیش از 90 درصد از متکدیان شهر اورمو(اورمیه) را افراد غیر بومی عنوان کرد.
محمد ستارپور در گفتگو با خبرنگار مهر در اورمو(اورمیه)، با اعلام اینکه جمع آوری متکدیان شهر اورمو(اورمیه) به صورت مستمر انجام می شود، افزود: همچنین در این راستا کودکان و نوجوانان متکدی زیر 18 سال جمع آوری و به مجتمع های بهزیستی شهر تحویل داده می شوند.
وی از عدم همکاری مردم با شهرداری در راستای جمع آوری متکدیان انتقاد کرد و بیان داشت: زمینه اشتغال متکدیان توسط شهرداری از طریق شرکتهای خدماتی فراهم شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری اورمو(اورمیه) در ادامه با بیان اینکه شهرداری فقط موظف به جمع آوری متکدی های خیابانی است، بیان داشت: در راستای حل این معضل اجتماعی سایر دستگاههای اجرایی نیز باید به وظایف خود عمل کنند.
وی خواستار تعامل بیشتر مقامات امنیتی استان در این ارتباط شد و عنوان کرد: متکدی هایی که برای بار دوم دستگیر می شوند به دستگاه قضایی معرفی می شوند.
ستارپور با اشاره به نامناسب بودن و کمبود امکانات اردوگاه متکدی های دستگیر شده گفت: به دلیل عدم وجود وسایل گرمایشی در این اردوگاه امکان انتقال متکدی ها به اردوگاه وجود ندارد و به محض مساعد شدن هوا افراد دستگیر شده به این اردوگاه منتقل می شوند.
وی بیان داشت: کودکان و نوجوانان متکدی زیر 18 سال بعد از جمع آوری تحویل سازمان بهزیستی با عنوان کودکان کار تحویل داده می شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya