Ana Sayfa » , , , , , , , , , , » سی تروریست از تروریستهای عضو گروه پ.ک.ک در سوریه دستگیر شدند Yazısını okuyorsunuz.

سی تروریست از تروریستهای عضو گروه پ.ک.ک در سوریه دستگیر شدند

Kategori: , , , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, آذر ۳۰, ۱۳۸۹ - 0 comments
طی عملیاتی که توسط پلیس سوریه بر علیه سازمان تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان) صورت گرفت 30 نفر از اعضای این سازمان مخوف دستگیر شد. 
با توجه به اینکه سازمان تررویستی پ.ک.ک در کشور سوریه ، ایران ،  ترکیه ، عراق و ... فعالیت دارد و ریشه دوانده این کشورها با توجه به دستگاههای اطلاعاتی هر از چند گاهی عملیاتی را برای دستگیری این سازمان تروریستی آغاز می کنند در نزدیک ترین عملیات که دیروز به وقوع پیوست پلیس سوریه اعضای سیاسی این  سازمان را دستگیر کرد. بر اساس اخبار اطلاعاتی این اعضا که جزء پ.ی.د می باشند در اکتبر 2010 در کمپ سازمان تروریستی پ.ک.ک واقع در ماهمور عراق  گرد هم آمده و برای انجام عملیات تروریستی در سوریه حاضر می شدند ...
طی عملیاتی که در طول 3 ماه گذشته توسط پلیس سوریه صورت گرفته است بیش از 50 تروریست عضو سازمان تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان) دستگیر شده اند. 
اعضای این سازمان تروریستی کورد در ماه آتی (ژانویه 2011) در شهر حلب سوریه به جرم ترویج تروریسم و امنیت ملی سوریه و ... دادگاهی خواهند شد .    
در مقابل این عمل پلیس سوریه رهبر فعلی سازمان تروریستی پ.ک.ک (حزب کارگران کوردستان) مراد کار ایلان از طریق یکی از رسانه های این سازمان که تلویزیون روژ تی وی میباشد طی بیانیه ای اعلام کرد اگر دولت سوریه دست از عملیات و دستگیری اعضای این سازمان تررویستی بر نکشد اعضای این سازمان نیز  رفلکس متقابلی نیز خواهند داشت و کشور سوریه را علناً به ترور تهدید کرد. 
بشار اسد نیز طی مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که مقابله با تروریسم (سازمان تروریست پ.ک.ک) جز منافع مشترک ترکیه، سوریه، عراق، ایران می باشد.
منبع    
http://tinyurl.com/37sypof

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya