Ana Sayfa » , , , , , , , , , » چهره واقعی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک Yazısını okuyorsunuz.

چهره واقعی حزب کارگران کردستان یا پ.ک.ک

Kategori: , , , , , , , , , , Umud Urmulu - چهارشنبه, دی ۲۲, ۱۳۸۹ - 0 comments
حزب کارگران کردستان(Kurdistan Workers Party - Partiya Karkerên Kurdistan- پارتی کار که‌رانی) در حساب رسی شخصی و بین سازمانی خود 7 منصوب به خویش را کشته است.
بعد از عملیاتی که توسط پلیس ترکیه صورت گرفته است و با توجه به قانونی که از تسلیم شدگان عضو این سازمان مخوف تروریستی به حمایت می کند. در حساب رسسی بین سازمانی که در سالهای 1990 – 2007 در سازمان شکل گرفته است با توجه به برگه های بدست آمده هویت 7 نفر اعدام شده توسط این سازمان مشخص شد. 
اشخاصی با نامهای مستعار باران و با نام حقیقی اوزان آک یول، لطیف با نام اصلان چاکیر، مظلوم با نام حقیقی اردوغان دوغان، فرمان با نام حقیقی رمضان آرتیران، سیدهان یا نام حقیقی محمد یلماز، گرناس با نام حقیقی آشم کیلیج، تاهسین با نام حقیقی فرزند آتش در طی تصفیه حساب در سازمان حزب کارگران کردستان در داخل سازمان اعدام شده اند.
جنایتها و تصفیه حسابهای داخل سازمان حزب کارگران کردستان که از سوی این سازمان بر دوش نیروهای نظامی ترکیه انداخته می شود با مشخص و آشکار شدن این برگه ها و نشر به سازمانهای بین المللی که این سازمان را جزء لیست سازمانهای تروریستی قرار داده اند سبب هر چه روشن شدن چهره واقعی این سازمان مخوف تروریستی کورد را در منطقه هر چه بهتر نشان می دهد. از طرفی سازمان حزب کارگران کردستان مرگ این افراد مذکور را در درگیریهای مابین دولت ترکیه و خویش به خانواده های داغدار کورد معرفی می کرد. با توجه به برگه ها فوق رهبران حزب کارگران کوردستان در مجامع قضایی باید پاسخگویی جنایتهای شخصی خویش باشند. 
یادآور می شوم حزب کارگران کردستان یک گرو ه تروریستی و رادیکال کورد می باشد که 30 اسلی هست در ترکیه به قتل و ترور و بقیه اعمال رادیکال دست می زند تا کنون 30.000 انسان و بیش از 750 کودک توسط این سازمان تروریستی ترور و شهید شده اند. 
منبع اصلی خبر به زبان ترکی در سایت روزنامه ترکیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya