Ana Sayfa » , , , , , , , , » سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک و هک کردن صفحه رادیو فردا Yazısını okuyorsunuz.

سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک و هک کردن صفحه رادیو فردا

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - سه‌شنبه, فروردین ۲۳, ۱۳۹۰ - 0 comments
سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک و هک کردن صفحه رادیو فردا
طی اخباری که سایت اصلی رادیو فردا منشتر کرده است صحفه فیسبوک سایت رادیو فردا توسط حامیان سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) هک شده است. در صفحه هک شده تصاویری از اشخاص مسلح که آرم سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) را تداعی می کند به چشم می خورد. هک شدن صفحه فیسبوک رادی. فراد روز دوشنه به وقوع پیوسته است. با مراجعه به این صفحه با تعددی اشتراک کنندگات بالغ بر 90 هزار نفر روبه رو می شویم. تصویر سرکرده معروف سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (Partiya Karkerên Kurdistan)، عبدالله اوجالان نیز در صفحه جای داده شده است. با تجه به مطلبی که سایت رادیو فردا منتشر ساخته است هدف این هک را "جلب افکار عمومی به وضعیت زندانیان کرد در ایران" معرفی شده است.
این هم یک نوع از اعمال ابلهانه این سازمان رادیکال و تروریست می باشد که جاهلیت مفرط خویش را با این اعمال که جزء موارد غیر قانونی محسوب می شود ابراز میدارد. ناگفته نماند سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) در ترکیه طی 30 سال گذشته حدود 30.000 انسان زا ترور و قتل عام کرده است که در این لیست 750 کودک نیز جای می گیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya