Ana Sayfa » , , , , , , , , » دو گریلای دستگیر شده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به عدالت سپرده شدند Yazısını okuyorsunuz.

دو گریلای دستگیر شده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به عدالت سپرده شدند

Kategori: , , , , , , , , , Umud Urmulu - یکشنبه, فروردین ۲۱, ۱۳۹۰ - 0 comments
دو گریلای دستگیر شده سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان یا پ.ک.ک به عدالت سپرده شدند
در تاریخ 2007 در منطقه شیرناک کشور ترکیه یکی از گریلاهای سازمان تروریستیهی حزب کارگران کوردستان (Kurdistan Workers' Party) که مسبب کشته شده 7 سرباز و مجروح شدن 17 سرباز دیگر بودند به عدالت سپرده شدند. یکی از این میلیتانهای تروریست تابعیت ایران را دارد.
یکی از این تروریستها به نام سه رحات یوکسه ک به 8 بار حبس مدام العمر (حدود 398 سال) و تروریست دیگر که از کردهای ساکن ایران می باشد با نام بهروز شجاعی به مدت 31 سال و 6 ماه به حبس محکوم شده اند.
در تاریخ 26 دسامبر سال 2007 ژاندرامری شهر شیرناک کشور ترکیه طی عملیاتی که بر علیه گریلاهای سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (pkk) شروع کرده بود طی ردگیری این تروریستها و آتش دو طرفه 6 تن از گریلاهای پ.ک.ک به هلاکت رسیده و 2 تروریست نام برده دستگیر شده بودند. این گریلاها که با دستور پلیس ضد ترور کشور ترکیه اسلحه های خود را بر زمین گذاشتند نام یکی از این تروریستها بهروز شجاعی با کد رمز ریزگار از شهر خوی در استان آزربایجان غربی می باشد. گریلا بهروز شجاعی در ژوئن سال 2006 به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (Partiya Karkerên Kurdistan) رسیده و در کمپ زاپ آموزش ترور و تروریسم دیده است. تروریست دیگر تسلیم شده فردی به نام سه رحات یوکسه ک با کد رمز سردار می باشد. این تروریست در سال 1993 به سازمان تروریستی حزب کارگران کردستان (پەکەکە) پیوسته است. بعد از آ نبه عراق گریخته و در شهر ظاهو مستقر شده است. این تروریست به همراه 5 دوست خویش در سال 2006 به عضویت سازمان تروریستی حزب کارگران کوردستان (پارتی کرێکارانی کوردستان) وارد شده و در کمپ موجود در کوههای قندیل تعلیم ترور و تروریسم را دیده است.
تروریست بهروز شجاعی که از که از کوردها ساکن ایران هست در شمال عراق به مدت طولانی در کمپهای تعلیم ترور و تروریسم شرکت فعال داشته است. این تروریست در سال 2006 برای انجام عملیات تروریستی به کشور ترکیه وارد شده بود.
طی اسناد موجود تروریستهای تسلیم و دستگیر شده در ترور و کشتن 7 سرباز و مجروح کردن 17 سرباز دیگر در شهرهای بینگول نقش اصلی را داشته اند.و در انگشت نگاریهای بدست آمده مشخص شده که این تروریستها در گذشته چندین بار اقدام به مین گذاری نموده اند.
تروریست بهروز شجاعی به علت ندانستن زبان ترکی ترکیه دادگاهش به همراه مترجم صورت گرفت.
منبع مترجم:
http://goo.gl/YMJQF

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

با پشتیبانی Blogger.
 
UrmiyeNews.Com - Batı Azerbaycan'ın Sesi
Tema: Bal Medya